یوتیوب را به راحتی در لاین ببینید

0
401
یوتیوب را به راحتی در لاین ببینید|کالاسودا

یوتیوب را به راحتی در لاین ببینید|کالاسوداکالاسودا – اپدیت جدید مسنجر لاین ، به اشتراک گذاری ویدئو از یوتیوب را برای شما آسانتر خواهد کرد.

در اپلیکیشنهای موبایلی شاید امکان تغییر میان اپلیکیشنها به سادگی کار با کامپیوتر نباشد، و برنامه نویسان تلاش میکنند که این مسئله را اصلاح کنند و کاربر بتواند هنگام استفاده از یک اپ به طور همزمان به اپلیکیشنهای دیگر نیز دسترسی داشته باشد. اپدیت جدید اپلیکیشن Line نیز در همین راستا امکانی را فراهم کرده است که کاربر بتواند با به اشتراک گذاری یا تماشای لینکهای یوتیوب را در دل این برنامه اسانتر کند. یعنی علاوه بر امکان ارسال عکس، متن و ویدئو، کاربران قادر خواهند بود ویدئوهای یوتیوب را به طور مستقیم در این اپلیکیشن به اشتراک بگذارند.

 در همان حال یک پنجره ویدئویی در داخل برنامه برای کاربری که لینک برایش ارسال شده باز میشود ومیتواند بدون ورود به سایت یوتیوب یعنی در همان اپلیکیشن لاین ، این ویدئو را ببیند. این در حالیست که این امکان قبلتر برای ایفون ها عرضه شده بود اما اکنون در دسترس کاربران اندروید نیز قرار گرفته است. در کنار این موارد، اپدیت جدید شامل فیلترهای جدید ادیت عکس قبل از ارسال نیز می باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها