۱۵ نام جایگزین و جذاب برای اندروید پای ( اندروید ۹ )

0
533

کالاسودا_اینجوری بگوییم که بر فرض شما یک سیستم عاملی درست کرده اید و می خواهید اسمی را بر اساس دسر به صورت الفبا انتخاب کنید.ایده ی فوق العاده ای است!

قطعا بعضی از حروف انتخاب سخت تری برای ما باقی می گذارد اما با کمی خلاقیت می توان این مشکل را هم برطرف کرد.چه کسی از اسم اندروید کیت کت یا اوریو بدش آمد ؟؟ ولی این موضوع در بیشتر حروف راحت و ساده می باشد.در واقع بعضی از حروف انتخاب های سخت تری را پیش روی ما می گذارد. حرف P یکی از لغاتی است که می توان انتخاب های جذابی را داشت.چندین کلمه مناسب در این زمینه وجود دارد.

ولی گوگل یکی از خسته کننده ترین انتخاب های ممکن را داشت.

پای ، انتخاب گوگل برای اندروید جدید بود.به نظر می رسد یکی از انتخاب های خسته کننده ی این شرکت می باشد.شرکت گوگل این موقعیت استثنایی را به راحتی از دست داد.انگار این اسم را دقیقه ی آخر انتخاب کرده اند.

حالا می خواهیم یک سری اسم جایگزین را به شما دوستان معرفی کنیم :

Popsicle ( بستنی یخی ) : این یکی از انتخاب های ایده آل در این زمینه می باشد.انتخابی مناسب برای اندروید تابستانی.

دو مشکل در این زمینه وجود داشت : یک اینکه خود این نام برند محسوب می شود ، دو اینکه این اسم در خیلی از کشورها معنی ندارد و توضیح آن کمی سخت می شود.

 

Pez ( پِز) : یک لحظه فکر کنید قرار باشد اندروید بعدی با این اسم به بازار عرضه شود!

 
 
 

Pop Rocks ( شکلات جرقه ای ) : احتمال دارد که این اسم در به روز رسانی های بعدی گوگل مورد استفاده قرار گیرد.

 
 
 

Popcorn ( ذرت مکزیکی ) : خب این اسم کمی خسته کننده به نظر می رسد اما به نظر می رسد که می توانست اسم بهتری نسبت به پای باشد.

 
 
 

Pecan Pumpkin Pie ( کدو حلوایی ) : نام مترادف بهتری نسبت به اسم کنونی است.

 
 
 

Parfait ( شیک میوه ای ) : یک دسر فرانسوی تابستانی و خوشمزه.علاوه بر این همه فرانسه را هم دوست دارند!

 
 
 

Pop-Tart ( کیک شکلاتی ) : اگر قرار بود این سیستم عامل فقط در آمریکا عرضه شود قطعا این یکی از اسم های فوق العاده بود.

 
 
 

Peppermint Patty ( آب نبات نعنایی ) : یک شکلات خوشمزه و اسم بازیگر انیمیشن پینات!

 
 
 

Pudding ( پودینگ ) : شیرین ، ژلاتینی و خوشمزه! حالا اگه اسم سیستم عامل باشد ببینید که چقد جالب می شود؟

 
 
 

Poundcake ( کیک بزرگ ) : حداقل کیک بهتر پای است.ما واقعا بیخیال این موضوع نمی شویم.

 
 
 

Pancake (پنکیک) : دیگر خیلی راجع صبحانه ها صحبت کردیم ولی این اسم خوبی است؟

 
 
 

Phish Food ( اسم گروه ) : قطعا انتخاب این برای سیستم عامل گوگل باعث ناراحتی این گروه نخواهد شد و آنها نیز موافقت خود را اعلام می کردند.

 
 
 

Pastry ( شیرینی ) : ساده ، باوقار و باز هم بهتر از پای

 
 
 
 

Peanut Brittle ( بادام زمینی ترد ) : خب پای خیلی بهتر از این اسم می باشد و اینکه برنده این رقابت در اینجا گوگل بود.

 
 
 

Petit Four ( شیرینی فرانسوی ) : این شیرینی خوشمزه فرانسوی می تواند یکی از نام های خوب در این زمینه می باشد.

 
 
 

توضیحاتی در مورد سیستم عامل اندروید

گاهی اوقات این‌طور به نظر می‌رسد که سیستم عامل اندروید سابقه‌ی زیادی دارد. اما حقیقت این است که از زمان عرضه‌ی اولین نسخه‌ی اندروید تا حالا کمتر از ۱۰ سال گذشته است. تصمیم گوگل برای استفاده از یک سیستم عامل متن‌باز باعث شد که اندروید خیلی سریع به سیستم عامل محبوب توسعه‌دهندگان بدل شود. اندروید با پشت سر گذاشتن رقبایی همچون سیمبین، بلک‌بری، Palm OS، webOS و ویندوزفون موفق شده که عنوان رایج‌ترین سیستم عامل موبایل در جهان را از آن خود کند. تنها رقیب جدی اندروید، iOS  اپل است. این رقابت همچنان ادامه دارد و به نظر نمی‌رسد این وضعیت به این زودی‌ها تغییر کند.

در اکتبر ۲۰۰۳، قبل از این‌که اصطلاح گوشی‌های هوشمند همه‌گیر شود، شرکت اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا تأسیس شد. اندی روبین، یکی از ۴ مؤسس این شرکت، همان زمان گفته بود هدف این شرکت توسعه‌ ی ((گجت‌های همراه هوشمندتری است که نسبت به مکان و ترجیحات مالکشان آگاه‌تر باشند.))

البته روبین در سال ۲۰۱۳ در طی یک سخنرانی گفت که هدف اصلی آن‌ها از تأسیس این شرکت، توسعه‌ی سیستم عامل دوربین‌های دیجیتال بوده. این شرکت در سال ۲۰۰۴ اندرویدی را توسعه داده بود که روی دوربین نصب می‌شد و می‌توانست بدون سیم به کامپیوتر متصل شود. سپس ارتباط بین کامپیوتر با دیتاسنتر اندروید برقرار می‌شد تا کاربران بتوانند عکس‌های دوربینشان را به‌صورت آنلاین روی فضای ابری ذخیره کنند.

بعد از این که بازار سیستم عامل برای دوربین‌های دیجیتالی افت کرد، آن‌ها تصمیم گرفتند که همین پلتفرم را برای گوشی‌های همراه توسعه دهند. روبین در همین زمینه می‌گوید: (( همان پلتفرم توسعه‌یافته برای دوربین‌های دیجیتالی، تبدیل به اندروید برای گوشی‌های همراه شد.))

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها