آئودی R8 اسپایدر مدل 2019 رونمایی شد

0
573
آئودی

خودرو آئودی R8 مدل 2019، یک خودرو هیجان‌انگیز و تمام‌عیار است که نبست به مدل قبلی خود به‌روزرسانی شده و آپشن های جدید در آن قرار داده شده است. در این خودرو قابلیت‌ها ارتقا نیافته‌اند؛ بلکه منحصربه‌فردند و در مدل‌های دیگر یافت نمی‌شوند. این خودرو در دو مدل کوپه و اسپایدر یا همان کروک ارائه شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی‌نت، در طراحی ظاهری نسبت به مدل‌های قبلی تغییر زیادی مشاهده نمی‌شود. البته در قسمت جلو خودرو، پنجره بزرگ و وردی‌های هوای گسترده‌تری قرارگرفته شده است؛ در قسمت پشت آن نیز یک اگزوز بزرگ و یک محفظه ورودی هوا تمام قسمت پشتی خودرو را در برگرفته است.

شما می‌توانید این خودرو را علاوه بر رنگ‌های سری قبلی در رنگ‌های طوسی و آبی نیز تهیه کنید. در طراحی داخلی خودرو، کابین هدایت مجازی آئودی (Audi Virtual Cockpit) اطلاعات موردنیاز در خودرو را همانند مدل‌های قبلی در اختیار شما قرار می‌دهد.

به‌طورکلی R8 ها از موتور 5.2 لیتری V10 استفاده می‌کنند؛  و در هر دو مدل آن موتور ده سیلندر و گیربکس هفت سرعته S tronic دو کلاچه  وجود دارد که وظیفه انتقال قدرت به چهارچرخ را بر دوش می‌کشد. این خودرو نیز در مدل استاندارد دارای ۵۳۲ اسب بخار قدرت است. مدل V10 Performance که به آن V10 Plus می‌گویند؛ 602 اسب بخار قدرت دارد.

مدل اسپایدر این خودرو قادر است صفر تا صد را در 3.5 ثانیه طی کرده و به حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعت برسد. صدای موتور آن بسیار کم است. مدل Coupe در مدت‌زمان 3.3 ثانیه از سرعت صفر به 100 می‌رسد و همان‌طور که اشاره شد مدل Spyder تنها یک‌دهم ثانیه از آن عقب می‌ماند.

در طراحی سیستم تعلیق خودرو و فرمان مدل V10 Performance  از فیبر کربن استفاده‌شده است که وزن آن را 4.4 پوند سبک‌تر کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها