آخرین فرزند خانواده لامبورگینی  ۲۰۰ هزار دلاری شد

0
933
آخرین فرزند خانواده لامبورگینی  200 هزار دلاری شد|کالاسودا

آخرین فرزند خانواده لامبورگینی  200 هزار دلاری شد|کالاسوداکالاسودا_مدل جدید کمپانی لامبورگینی ، یعنی  Lamborghini Urus پدیده شگفت انگیز و نوظهور این برند است . پدیده ای که ادعا می کند ۶۵۰ اسب بخار قدرت دارد و  ۱۹۰ مایل بر ساعت نیز حرکت می کند .

این روزها شرکت های فعال در صنعت خودروسازی برای ان که از یکدیگر عقب نمانند، از هر راهکاری استفاده می کنند، یکی از این راهکارها، به روز رسانی مد ل هایی است که با استقبال شایانی از سوی مخاطبان مواجه شده اند .

اکنون شرکت لامبورگینی با مدل جدید خود، یعنی ، Urus 2019  تلاش دارد تا در بازار سودآور برای  SUV (خودروهای شاسی بلند) جایگاهی ایمن پیدا کند .

lamborgin1i|کالاسوداالبته شایان ذکر است، این هدف لامبورگینی در کنار افزایش کارایی با افزایش قیمت نیز همراه است. خودروی جدید شرکت لامبورگینی یعنی Urus  جزو گروه خودروهای اسپرت طبقه بندی می شود . این خودرو را می توان هم مرتبه با خودروهایی مثل پورشه کاین، که بخشی از گروه وسیع فولکس واگن است؛ و همچنین مرسدس بنز طبقه بندی کرد .

اما شاید برای شما سوال باشد چرا لامبورگینی نام Urus را برای جدیدترین خودروی خود انتخاب کرده است . شگفت زده می شوید اگر بدانید بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط کارخانه لامبورگینی، این شرکت نام Urus را از یکی از بزرگترین  و وحشتی ترین گاوهای خانگی گرفته است.

نگاهی به طراحی و ظاهر این خودرو نشان می دهد که خواه ناخواه در رده خودروهای لوکس و کوپه گران قیمت قرار دارد .خودروهایی مثل  Gallardo و Aventador .

اما خودروی جدید لامبورگینی ،یک مجموعه اضافی از درها،  صندلی عقب لوکس و برخی از طراحی های داخلی ویژه را شامل می شود، که وجه تمایز این خودرو با دیگر خودروهای موجود در بازار است .

lamborghini-urus-2017-41|کالاسوداطراحی داخلی این خودرو کاملا اصالت دیگر خودروهای خانواده لامبورگینی را به رخ مخاطبان می کشد و محیط داخلی این خودرو نیز دیگر خودروهای خانواده لامبورگینی را در ذهن مخاطب  شبیه سازی می کند.

جالب است که شایعاتی نیز مطرح هستند که احتمال دارد به زودی نسخه خودران این مدل خودرو وارد بازار شود . نسخه ای که می تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد . اگرچه خیلی ها دوست ندارند به سادگی از خیر نشستن پشت فرمان یک چنین لامبورگینی اسپرت و منحصر به فردی بگذرند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها