آخرین مدل این گجت‌ها را نیاز ندارید

0
122

بسیاری بر این باورند که اگر آخرین و بهترین مدل یک دستگاه و تجهیزات را نخرند؛ ضرر می‌کنند. اما واقعیت این است که شما باید بر حسب نیازتان این محصولات را خریداری کنید و همیشه جدیدترین فناوری، بهترین انتخاب برای شما نیست.

با گجت‌های قدیمی بسازید

کابل‌های HDMI

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek؛ اگر قصد خرید یک تلویزیون گران قیمت را دارید، ممکن است به دنبال خرید کابل‌های گرانی برای آن باشید.

اما فریب نخورید تا زمانی که کابل HDMI شما قادر به حمل اطلاعات کافی برای استفاده شما باشد، به اندازه کافی خوب است.فقط یادتان باشد نسخه 2.1 را بخرید.

کارت‌های SD و microSD

کارت‌های SD و microSD به راحتی بر اساس سرعتشان دسته‌بندی می‌شوند و سرعت‌های بالاتر با زمان خواندن و نوشتن سریع‌تر همراه است.

این عالی است، اما فقط در صورتی مفید است که دستگاهی که استفاده می‌کنید بتواند از این سرعت‌ها استفاده کند.

آداپتورهای USB-C

برخی از آداپتورها به سرعت USB 2.0 محدود هستند، به این معنی که برای انتقال داده کند هستند اما برای حمل شارژ خوب هستند. برخی دیگر با استاندارد USB 3.0 مطابقت دارند که به معنای سرعت بالاتر است. اگر نیاز به انتقال سریع فایل ندارید، یک آداپتور USB 2.0  انتخاب بهتری است.

کابل‌های USB

کابل‌های USB می‌توانند یک سیگنال دیجیتال را بین دو دستگاه منتقل کنند. آنچه اهمیت دارد این است که سرعت کابل با سرعت دستگاه‌های شما مطابقت داشته باشد، بنابراین اگر داده‌ها را از هارد دیسک که از سرعت USB 3.0 پشتیبانی می‌کند، انتقال می‌دهید، کابل USB 3.0 را انتخاب کنید.

پاوربانک‌های قابل شارژ

مدل‌های ارزان‌قیمت دارای ویژگی‌هایی مانند شارژ سریع، قابلیت شارژ چندین دستگاه، بدنه مقاوم و مقاومت در برابر آب و پنل‌های خورشیدی برای شارژ هستند.

بنابراین نیازی به خرید مدل‌های گران‌تر نیست.

کیس‌های کامپیوتر

اگر به پرفروش‌ترین کیس‌ها در وب‌سایت‌هایی مانند PC Part Picker، NewEgg و Amazon نگاهی بیندازید، محبوب‌ترین کیس‌ها حدود 100 دلار یا کمتر هستند.

گوشی‌های هوشمند

خرید گوشی‌های هوشمند به نیاز شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید از گوشی زیاد استفاده کنید و کارتان را به سرعت انجام دهید، نباید ارزان‌ترین و بدترین گوشی هوشمند را بخرید.

البته ممکن است نیازی به جدیدترین نسخه از اپل، سامسونگ، گوگل یا … را ندارید. اپل آیفون سال گذشته را با تخفیف ارائه می‌کند و حتی مدل‌هایی مانند آیفون SE  نیز برای شما مفید است.

تبلت

آی‌پد بهترین تبلتی است که می‌توانید بخرید، اما گزینه‌های ارزان‌تری زیادی وجود دارد. حتی در تبلت‌های اپل، نیازی به خرید iPad Pro  را ندارید.

تلویزیون

خرید تلویزیون برای مصارف عمومی مانند تماشای کانال‌های خبری یا برنامه‌های تلویزیونی کودکان با خرید OLED برای تماشای فیلم یا بازی متفاوت است.

مانیتور

مانیتورهای مخصوص بازی یا پخش حرفه‌ای عکس و فیلم دارای فناوری و ویژگی‌های زیادی هستند که اکثر مردم به آنها نیاز ندارند.

حتی اگر برخی اوقات ویدیویی را ویرایش کنید؛ اما استفاده اصلی شما کار با اکسل، چک کردن ایمیل یا مدیریت شبکه‌های اجتماعی است، نیازی به خرید مانیتورهای گران را ندارید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها