آخر و عاقبت فردی که کلیه خود را با گوشی iPhone 4 معاوضه کرده بود چه شد؟

0
852
آخر و عاقبت فردی که کلیه خود را با گوشی iPhone 4 معاوضه کرده بود چه شد؟

اخیرا خبر عجیبی در مورد فردی که چند سال پیش کلیه خود را با گوشی iPhone 4 معاوضه کرده بود ، منتشر شده که نشان می دهد این فرد اصلا وضعیت خوبی ندارد.

خرید گوشی iPhone 4 توسط جوان 17 ساله

در سال 2011 ، همه عاشق گوشی های iPhone 4 شرکت اپل بودند که در آن زمان داغ ترین گوشی این شرکت بود. یک جوان 17 ساله به نام ژائو وانگ کاری را انجام داد که هزینه خرید این گوشی برای اون فراهم شد اما این کار برای او با هزینه گزافی همراه بود. وانگ یکی از کلیه خود را به قیمت 3200 دلار فروخت که هزینه خرید گوشی iPhone 4 را برای او فراهم کرد. این گوشی در مدرسه وانگ تبدیل به نماد شد و به همین خاطر بود که شدیدا دنبال خرید این گوشی بود.

داستان اصلی خرید این گوشی iPhone 4

بر اساس گزارش ها این عمل در یک بیمارستان زیرزمینی انجام شده است و این موضوع را آقای وانگ پس از بهبودی اعلام کرده است. به او گفته شده بود که می توانست یک زندگی عادی را با یک کلیه داشته باشد اما این اتاق عمل به نظر می رسد که اصلا بهداشتی نبوده است و وانگ پس از مدتی دریافت یک عفونت در کلیه او وجود داشته که باعث شده تا او شدیدا بیمار شود و پس از این اتفاقات بود که خانواده او پی بردند که وانگ چه کاری را انجام داده است.داستان اصلی خرید این گوشی iPhone 4

به نظر می رسید که خانواده وانگ استطاعت مالی برای خرید گوشی iPhone 4 برای فرزند خود را نداشتند به همین خاطر بود که فرزند آنها این کار را انجام داده است. حالا به نظر می رسد که آنها به تازگی با هزینه دیالیز و مسائل دیگر آشنا شده اند و همین موضوع اوضاع را بدتر کرده است.

پایان ماجرا

حالا ژائو وانگ 24 ساله هیچوقت نمی تواند زندگی عادی و معمولی داشته باشد زیرا باید تا آخر عمر خود مراحل دیالیز خود را انجام دهد. حالا حتی به نظر می رسد که به دلیل عفونت موجود در کلیه او زندگی کوتاه تری خواهد داشت. نتیجه گیری از این داستان؟ بهتر است که هر چیزی را با پولی که برای آن زحمت کشیده اید به دست بیارید و دنبال راه های کوتاه تر و مخفی نباشید!

یکی از مسائلی که همیشه در مورد محصولات اپل وجود داشته این است که قیمت این محصولات همیشه بالا بوده و در هر زمانی از این اتفاقات رخ داده است و افراد با هزینه های عجیب و غریب این محصولات را خریداری می کنند. قطعا این مسائل باید کاهش پیدا کند و افراد با فکر بیشتری برای خرید محصولات اقدام کنند. به نظر ما شرکت اپل و دیگر شرکت های تولیدکننده محصولات تکنولوژی در این تا حدودی مقصر هستند و باید طرح های مناسب تری برای کاربران خود درنظر بگیرند.

نظر شما در مورد این خبر و اتفاقات این جوان چیست؟ آیا برای شما هم این موضوع پیش آمده که بخواهید برای خرید محصولی چنین ریسکی را انجام دهید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها