آشنایی با استارتاپ پودو توسعه یافته توسط لجستیک بازار

0
3457

پودو با تمرکز بر حمل و نقل محله‌ای، سریعترین راه برای ارسال کالا به دست مشتری است.

به گزارش کالاسودا، استارتاپ پودو در حوزه لجستیک تلاش دارد تا کالا را در گام آخر ارسال، در سریعترین زمان ممکن توسط پیک‌های محلی به دست مشتری برساند.

در این استارتاپِ در حال توسعه توسط لجستیک بازار، بر فریلنسرها بدون در نظر گرفتن وسیله نقلیه تاکید می‌شود.

بدین ترتیب حتی با دوچرخه و یا پای پیاده می‌توان به رساندن کالا و مرسوله به مشتری کمک کرد.

حوزه فعالیت پودو{باریار سابق} پولیگونی است و بر اساس محله‌محوری کار ارسال کالا انجام می‌شود.

دریافت و توزیع بر اساس پودویارهای فعال در پولیگون‌های طراحی شده صورت می‌گیرد.

تاکید استارتاپ پودو که زیر ساخت آن توسط لجستیک بازار توسعه یافته، بر وظایف تکرار پذیر در حوزه ارسال مرسوله است و کالا طبق نیاز و حضور مشتری، و عملیات بوکینگ به دست آنها می‌رسد.

این استارتاپ با توجه به تخصصی بودن محل فعالیت پودویارها و همچنین تمرکز بیشتر بر محدوده جغرافیایی مشخص می‌تواند به کوریرهایی مانند تی نکست و تیپاکس از حیث بهبود گام آخر فعالیت ( last mile ) کمک شایانی کند.

استارتاپ پودو با هدف ارتقا کیفیت راضی کننده خدمات ارسال، از طریق پولیگون‌ها در دروازه‌های محله‌ای، کالا را تحویل گرفته و پیک‌های بومی که با آن محله آشنایی دارند، وظیفه رساندن نهایی را بر عهده می‌گیرند.

این افراد انعطاف پذیری زیادی در کار داشته و با توجه به استقرار پودویار در محدوده در  طول زمان ارائه خدمت، گیرنده مرسوله در صورت عدم حضور در مقصد در زمان تعیین شده می‌تواند با پودویار ارتباط برقرار کند و در صورت امکان با هماهنگی انجام شده بسته را در زمان دیگری دریافت کند.

در بعد فنی کاربران از روی وب سایت به آدرس https://pudobox.ir/index.html و نیز اپلیکیشن می‌توانند از خدمات پودو بهره مند شوند.

سفارش آنلاین کاربران از طریق درگاه https://separ.pudobox.ir انجام شده و پیک‌های محلی نیز از طریق سایت https://dorna.pudobox.ir می‌توانند ثبت نام نموده و پس از تایید و افزوده شدن به عنوان عضوی از جامعه پودویارها مشغول به فعالیت شوند.

طراحی و توسعه زیرساخت‌های استارتاپ پودو با لجستیک بازار بوده و عملیات پشتیبانی نیز با لجستیک بازار است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها