آشنایی با بهترین تبلت‌های اندرویدی 2020

0
483

معمولا تبلت‌های اندرویدی را در مقایسه با آی پدهای اپل نادیده می‌گیرند اما این به معنای آن نیست که شما گزینه‌های خوبی از تبلت‌های اندرویدی در دسترس ندارید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، تعدادی از بهترین تبلت‌های اندرویدی 2020 در ادامه برای شما معرفی می‌شود.

تبلت گوگل پیکسل اسلیت

این تبلت سعی دارد با ترکیب کردن یک تبلت و کروم‌بوک در یک دستگاه جدید، با آیپد پرو و مایکروسافت سرفیس پرو رقابت کند. اگرچه این پیکسل اسلیت، یک تبلت تمام عیار اندرویدی نیست، اما شما می‌توانید به برنامه‌های موجود در فروشگاه پلی استور دسترسی داشته باشید و از تمام امکانات اندروید استفاده کنید.

این تبلت از کیبورد و موس بلوتوثی پشتیبانی می‌کند و می‌توان به عنوان یک مرورگر دسکتاپی کامل روی آن حساب کرد. پیکسل اسلیت از دستیار صوتی گوگل نیز پشتیبانی می‌کند.

(Amazon Fire HD 10 (2019

تبلت Fire HD 10 بزرگترین تبلت آمازون با صفحه نمایش 10 اینچی و اسپیکرهای قدرتمند است. این تبلت دقیقاً مانند خواهر و برادر کوچک 8 اینچی خود یعنی Fire HD 8 ، دارای مزایایی برای مشترکین Prime است که امکان پخش و دانلود فیلم ها، برنامه‌های تلویزیونی و بازی را برای اعضای آن آسان می‌کند.

 تبلت‌های Fire کاملا از اندروید استفاده نمی‌کنند، بلکه در عوض از سیستم عامل Fire OS مبتنی بر اندروید استفاده می‌کنند و برنامه ها را از فروشگاه amazon app store دریافت می‌کنند. با این وجود هنوز هم می‌توانید برنامه‌ها را از گوگل پلی دریافت کنید، اما ابتدا باید خود اپلیکیشن play store را نصب کنید.

Samsung Galaxy Tab S6

تبلت گلکسی tab S6 سامسونگ چیزی بیشتر از یک تبلت اندرویدی در خود دارد. این دستگاه دارای پردازنده سریع Qualcomm Snapdragon 855 و حافظه ذخیره سازی قابل انعطاف تا 1 ترابایت با کارت microSD است. به روزرسانی های اخیر در حالت DeX سامسونگ حتی موجب می‌شود Tab S6 جایگزین مناسبی برای لپ تاپ تلقی شود که به شما امکان می دهد این تبلت را به موس و حتی یک صفحه نمایش خارجی متصل کنید.

Lenovo Smart Tab P10

Lenovo Smart Tab P10 یک تبلت و یک نمایشگر هوشمند را در یک دستگاه 10 اینچی ترکیب می‌کند. این تبلت اندرویدی مجهز به سیستم عامل اندروید Oreo ، دوربین‌های اصلی و سلفی، اسکنر اثر انگشت و پردازنده Qualcomm Snapdragon 450 است. هنگامی که آن را روی داک بگذارید، می‌تواند مانند صفحه نمایش اکو آمازون، به یک نمایشگر هوشمند تبدیل شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها