آشنایی با ویژگی‌های جدید واتساپ، فیسبوک و اینستاگرام

0
300

در اینجا لیستی از ویژگی‌هایی که اخیراً توسط واتساپ، فیسبوک و اینستاگرام عرضه شده است را به شما اطلاع می‌دهیم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، با توجه به اینکه فیسبوک یکی از پنج غول فناوری بوده و صاحب سه اپ محبوب در رسانه‌های اجتماعی است، این ویژگی‌های جدید باعث می‌شوند تا این سه برنامه کاربرپسند‌تر شوند.

فیس بوک

قابلیت Messenger Rooms: فیس بوک به تازگی قابلیت ویدئو کنفرانس خود را بدون محدودیت زمانی با حداکثر 50 شرکت کننده در یک تماس پشتیبانی می‌کند.

حمایت از مشاغل محلی: یکی دیگر از ابتکارات فیس بوک حمایت از مشاغل کوچک با کمک به آن‌ها در ارتباط آنلاین با مشتریان با عرضه‌ی استیکر های “Support Small Business” است.

مرکز اطلاعات و کمکهای مالی کروناویروس: یک مرکز اطلاعاتی ویژه COVID-19 در فیس بوک ایجاد شده تا کاربران به جدیدترین اخبار مربوط به این بیماری را دسترسی داشته باشند.

اینستاگرام

حمایت گسترده از فیس بوک برای کمک به مشاغل کوچک: کلیه استیکرهای عرضه شده در فیس بوک در اینستاگرام نیز در دسترس است.

حذف کامنت های به صورت یک جا: ویژگی جدیدی اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد تا تعداد زیادی از کامنت ها را با یک حرکت حذف کنند.

مبارزه با حمله سایبری: در واکنش به جنجال اخیر ‘Bois Locker Room’ که شامل استفاده نامناسب از اینستاگرام بود، این شرکت نسخه 13 گزارش Community Standards Enforcement را در تاریخ 13 مه منتشر کرد.

افزایش سازگاری با نسخه‌ی دسکتاپ: اینستاگرام قابلیت لایو در نسخه‌ی دسکتاپ را ارتقا بخشیده و اکنون می‌توانید فیلم‌های زنده IGTV را در پروفایل شخصی ذخیره کنید.

واتساپ

افزایش تعداد شرکت کنندگان مجاز در تماس ویدئویی به 8 نفر

عرضه پکیج استیکرهای قرنطینه‌ی خانگی به دلیل شیوع کروناویروس

دسترسی به مسنجر روم از طریق نسخه‌ی دسکتاپ واتساپ

چندین آپدیت دیگر تا پایان ماه مه منتشر خواهد شد که شامل WhatsApp Pay، سرویس پرداخت دیجیتال مبتنی بر UPI، پیام‌های ناپدید شده، پیام‌های خود تخریب کننده مشابه Snapchat و مرور صفحات وب درون برنامه، ویژگی‌های که هم اکنون در اپ فیس بوک و اینستاگرام است.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها