آشنایی با خودرو جدید و جذاب بوگاتی به نام دیوو

0
4534

کالاسودا_بعد از مدت ها انتظار بوگاتی بلاخره از مدل جدید خودرو خود به نام دیوو در ماه آگوست ۲۰۱۸ رو نمایی خواهد کرد. ما هنوز اطلاعات کاملی از این خودرو در اختیار نداریم اما ظاهری سبک و زیبا دارد که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.
خوشحالی همین حوالی نیست و در همین جا قرار دارد!دیوو برای این موضوع طراحی شده است.با این پروژه بوگاتی می تواند انقلابی در طراحی این شرکت باشد.این موضوع را هم باید اشاره کنیم که مدیر جدید شرکت بوگاتی از مدیران قدیمی لامبورگینی است که در چند پروژه این شرکت حضور داشته است.
 

طراحی جدید

بوگاتی قول داده است که دیوو یک ماشین با طراحی زیبا و سبک و خوش نقش و نگار باشد.هنوز زود است که بخواهیم این بوگاتی را با بوگاتی شیرون مقایسه شود.البته تیزر این ماشین نشان می دهد که چراغ عقب های بزرگتری نسبت به شیرون در اختیار دارد.این خودرو قطعا می تواند نگاه همه را به خود جلب کند و فقط باید منتظر عرضه شدن این خودرو باشیم.
 

مشخصات این خودرو

شاید این فکر عجیب به نظر برسد ولی امکان دارد موتور هر دو این ماشین یکی باشد.شیرون از موتور ۱۶ سیلندر و ۸ لیتری ۴توربو بهره می برد.این ماشین ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد.این موضوع می تواند قدرت فوق العاده ای همراه با بدنه سبک آن داشته باشد.
این ماشین در تاریخ ۲۴ آگوست سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد.قیمت این خودرو از ۵ میلیون یورو شروع خواهد شد.

نام این خودرو
حالا چرا اسم این ماشین دیوو است ؟ این نام بر اساس اول اسم راننده مشهور فرانسوی آلبرتو دیوو است که در سال ۱۹۲۸ تا ۱۹۲۹ از ماشین بوگاتی در مسابقات اتومبیل رانی استفاده می کرده است.
 
توضیحاتی در مورد شرکت بوگاتی
بوگاتی یک شرکت خودروسازی فرانسوی با عملکرد بالاست که در سال ۱۹۰۹ توسط یک صنعت‌گر نابغه ایتالیایی به نام اتوره بوگاتی به منظور تولید خودروهای سفارشی تأسیس شد.
اتوره بوگاتی از خانواده‌ای هنرمند بود که خودش نیز هم در زمینه هنر و هم در زمینه طراحی صنعتی فعالیت می‌نمود. همچنین وی به‌علت پیروزی‌هایی که در مسابقات اتومبیلرانی بدست آورده بود نیز، مشهور بود.
با شروع جنگ جهانی دوم این شرکت نیز مانند بسیاری دیگر از شرکت‌های هم‌دوره خود، با افت تولید مواجه شد. تا سال ۱۹۴۷ که اتوره بوگاتی درگذشت، این کمپانی بیش از ۸۰۰۰ خودرو تولید کرده بود. در ابتدای دهه ۱۹۵۰ بوگاتی آخرین مدل خود را تولید نمود و در سال ۱۹۶۳ عملأ تولید این شرکت، متوقف گردید.
در دهه ۱۹۹۰ کارخانه بوگاتی با سرمایه یک کارآفرین ایتالیایی برای تولید محدود خودروهای اسپورت، بار دیگر راه‌اندازی شد. شرکت بوگاتی در سال ۱۹۹۸ توسط گروه فولکس‌واگن خریداری شد و امروزه تحت مدیریت این کمپانی آلمانی، فعالیت می‌نماید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها