آغاز به کار استارت آپ کارآفرینی آب و برق

استارت آپ ها در زمینه کارآفرینی آب و برق نیز ورود کرده و کار خود را آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، استارت آپ های ایرانی این روزها با حمایت دولت توانسته اند جای خالی ارایه خدمات در بخش های مختلف را پر کنند. در زمینه آب و برق نیز استارت آپ ها ورود کرده اند و به ارایه خدمات کارآفرینی می پردازند.

در همین زمینه، «محمدولی علاءالدینی»، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) گفت: نخستین استارتاپ کارآفرینی آب و برق آغاز به‌کار کرد.

وی ایجاد استارتاپ‌ها را یکی از راهکارهای نوین کارآفرینی برای بهره‌مندی از ایده‌های جوانان دانست و افزود: ایجاد وزارت نیروی مجازی به‌منظور ارتباط بهتر با مردم، پیمانکاران و تولیدکنندگان داخلی و خارجی، یکی از مهم‌ترین اهداف در برگزاری این رویداد است.

علاءالدینی هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری با قابلیت اجرا در بسترهای IOT و مخابرات، فعال‌سازی فضای گردشگری بالقوه در بخش آب کشور، تقویت امنیت شبکه و بهره‌گیری مجازی از پدافند غیرعامل در حوزه امنیت صنعت آب و برق را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت ساتکاب با اشاره به حمایت از کسب و کارهای نوپا در حوزه آب و برق اظهارکرد: افکار خلاق جوانان می‌تواند در زمینه اجرای سیاست مدیریت مصرف و تقاضا و بهینه‌سازی آن در صنعت آب و برق کارگشا باشد.

علاءالدینی افزود: در استارت آپ های کارآفرینی نیازهای طرح شده صنعت آب و برق، از طریق جوانان خلاق به محصول می‌رسد، بخش خصوصی سرمایه‌گذاری کرده و با حمایت و خرید محصول از سوی وزارت نیرو، تولید رونق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از سوی این شرکت برای سال 98 برگزاری 11 رویداد استارتاپی برنامه‌ریزی شده و یقین داریم که در پایان سال، چندین مسئله آب و برق به‌دست جوانان به‌ویژه بانوان حل شده و به نقاط روشن شکوفایی دست خواهیم یافت.

گفتنی است: نخستین رویداد کارآفرینی آب و برق از امروز یازدهم اردیبهشت در کارخانه نوآوری زاویه تهران آغاز به‌کار کرد و تا سیزدهم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

2 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش