آغاز فروش اولین تلویزیون 8K OLED دنیا توسط ال‌جی

0
254

تلویزیون تحسین شده ۸۸ اینچی OLED 8K ال‌جی با فناوری پپیشرفته OLED این شرکت تصویری نفس گیر به نمایش می‌گذارد.

 طبق اعلام ال‌جی پیش‌فروش اولین تلویزیون ‌‌OLED 8K (مدل 88Z9) از هفته گذشته در کره جنوبی شروع ‌شد و در سه ماهه سوم امسال به بازارهای اصلی امریکای شمالی و اروپا می‌رسد.

ساخت بزرگ‌ترین تلویزیون OLED ال‌جی تاکنون به لطف فناوری نمایشگر بی‌رقیب ال‌جی ممکن شده است.

مدل جدید و حیرت‌انگیز تلویزیون OLED برتری این فناوری را نسبت به نمایشگرهای LED مرسوم نمایش می‌دهد و تجربه مشاهده‌ای را میسر می‌کند که همتایی ندارد. این تلویزیون از پنل پیشرفته‌ای بهره می‌برد که بیش از 33 میلیون پیسکل خود نورده دارد تا کیفیت تصویر بی‌مانند و مثال‌زدنی تلویزیون OLED را ارائه دهد و طبیعی‌ترین و زنده‌ترین تصاویر ممکن را در زاویه دید عریض، کنتراست بی‌نهایت و مشکی واقعی به رخ بکشد. تصاویر در تلویزیون 88 اینچ OLED 8K ال‌جی به لطف وجود وضوح 8K Ultra HD با 7,680 x 4,320 پیکسل بسیار شفاف هستند و وضوح آن 16 برابر تعداد پیکسل‌های تلویزیون full HD و 4 برابر یک تلویزیون UHD است.

تلویزیون‌های جدید ۸۸ اینچ OLED 8K ال‌جی به لطف وجود فناوری یادگیری عمیق بهترین کیفیت تصویر و صدا و همین‌طور واضح‌ترین تصویر8K  را به نمایش می‌گذارند.

این مدل‌های جدید از دومین نسل پردازنده هوشمند آلفا ۹ و الگوریتم یادگیری عمیق نیرو گرفته و سطح بالاتری از تجربه کیفیت بالای صدا و تصویر هوش مصنوعی را به ارمغان می‌آورند. تلویزیون‌های OLED 8K ال‌جی به لطف وجود این الگوریتم‌های جدید با تحلیل محتوای اصلی بهترین کیفیت صدا و تصویر را ارائه کرده و علاوه بر آن با تشخیص شرایط محیط می‌توانند محتوا را به بهترین نحو به نمایش بگذارند.

وجود دومین نسل پردازنده هوشمند آلفا ۹ در تلویزیون‌ ‌OLED‌ ال‌جی منجر به افزایش کیفیت صدا و تصویر با کمک الگوریتم یادگیری عمیق می‌شود؛

الگوریتمی که از پایگاه اطلاعاتی وسیعی شامل بیش از یک‌میلیون داده بصری ساخته‌شده است؛ بنابراین، کیفیت محتوای اصلی شناخته‌شده و بهترین شیوه ارتقای آن برای ارائه بهترین خروجی بصری تشخیص داده می‌شود.

تلویزیون 88Z9 ال‌جی بیننده را محو صدای خود می‌کند. کیفیت صدا توسط الگوریتمی بهبود داده می‌شود که می‌تواند صدای دوکاناله را ارتقا دهد و به صدای فراگیر ۵.۱ کانال مجازی برساند. فناوری یادگیری عمیق به طرز چشمگیری خروجی صدا را با تحلیل منبع صدا بهبود می‌بخشد تا افکت‌های صوتی بهتری را در فیلم‌ها، صدای باس عمیق‌تری در موسیقی و صدای واضح‌تری در رخدادهای ورزشی منتشر کند. کاربران می‌توانند صدا را به تناسب شرایط تماشا تنظیم کنند یا بگذارند خود تلویزیون ال‌جی بر اساس محیط پیرامون تنظیمات صدا را انجام دهد.

این تلویزیون برای اطمینان از ارائه تجربه HDR چشمگیر با دالبی اتمس عرضه‌شده تا صدایی واقعی و باورنکردنی را همراه با محتوایی که هوشمندانه تنظیم‌شده و سازگار با دالبی ویژن است منتشر کند. تلویزیون جدید ال‌جی از HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند تا بینندگان شانس لذت بردن از محتوای 8K را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه داشته باشند. تلویزیون جدید ال‌جی از حالت ALLM یا automatic low latency mode و همین‌طور فناوری‌های VRR یا سرعت ریفرش متغیر به همراه کانال بازگشت صدای پیشرفته eARC برخوردار است.

مجموعه تلویزیون‌های ۲۰۱۹ ال‌جی با بهره‌گیری از پلتفرم هوشمند و باز ال‌جی امکان دسترسی به گستره وسیعی از خدمات هوش مصنوعی پرطرفدار در پلتفرم‌های دیگر را خواهند داشت که شامل تعبیه شدن آمازون الکسا علاوه بر دستیار گوگل در برخی از بازارها می‌شود.

آقای Brian Kwon مدیر بخش محصولات صوتی و تصویری و موبایل ال‌جی می‌گوید: عرضه بزرگ‌ترین و اولین تلویزیون 8K دنیا در بازار نشان از تعهد ما به پیشرو بودن در بازار تلویزیون‌های فوق پیشرفته و ارائه نهایت کیفیت تصویر به مصرف‌کنندگان است.

ال‌جی اولین برندی بود که تلویزیون‌های OLED را به بازار عرضه کرد و با معرفی تلویزیون‌های مدرن و زیبا که مرز تماشای تلویزیون را جابه‌جا خواهند کرد به این پیشروی ادامه خواهد داد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها