الکسا از آلبوم جدید خواننده محبوب تان با خبر است!

0
741
الکسا از آلبوم جدید خواننده محبوب تان با خبر است!

الکسا از آلبوم جدید خواننده محبوب تان با خبر است!کالاسودا – دستیار صوتی الکسای آمازون به قابلیتی به روز رسانی شده است که در هنگام انتشار آلبوم جدید خواننده محبوب تان به شما یک نوتیفیکیشن اطلاع رسانی ارسال خواهد کرد.

طرفداران موسیقی اکنون می توانند از دستیار صوتی الکسا برای پیگیری اثار صوتی هنرمندان محبوب خود و نصب یک هشدار صوتی برای آگاهی از آهنگ یا آلبوم های جدید این خواننده بهره مند شوند. به گزارش رسانه ها، نوتیفیکیشن های انتشار آلبوم یا آهنگ جدید از طریق الکسا می تواند کاربران را از موسیقی های جدید آگاه کند. به این ترتیب که هنگامی که یک ترانه جدید منتشر می شود، یک حلقه زرد رنگ در دستگاه های اکو ظاهر می شود که نشانه این است که یک آهنگ جدید منتشر شده است. همچنین نوتیفیکیشن ها از طریق برنامه Amazon music در پلتفرم ios و اندروید به کاربر ارسال می شود. کاربران پس از ارسال این اعلان ، این حق انتخاب را دارند که به آهنگ یا آلبوم منتشر شده گوش دهند.

الکسا از آلبوم جدید خواننده محبوب تان با خبر است!

ارسال نوتیفیکیشن برای آلبوم جدید خواننده محبوب

این ابزار صوتی جدید به مشترکین موسیقی آمازون کمک خواهد کرد تا هنرمندان جدید را بدون نیاز به دانستن نام یا البوم جدید کشف کنند. اگر یک آهنگ جدید در لیست پخش قرار گیرد، می تواند بدون سرچ کردن از الکسا بپرسید که آیا آن هنرمند خاص اهنگ جدیدی ارائه کرده یا خیر و می توانید نوتیفیکیشن آن را برای ارسال آهنگ یا البوم بعدی فعال کنید تا هر زمان که آهنگ جدیدی از آن خواننده منتشر شود به او اطلاع داده شود. تنها با یک فرمان صوتی، کاربر می تواند این ویژگی را فعال کند و به الکسا دستور دهد هر زمان که این هنرمند یک آلبوم جدید منتشر کرد، به او اطلاع دهد.

اطلاعیه های نوتیفیکیشن جدید برای اولین بار در ماه سپتامبر در رویداد سخت افزاری آمازون برای دستگاه های الکسا در ماه سپتامبر اعلام شد و این ابزار امروز برای مشتریان آمریکایی رونمایی شده و کم کم برای دیگر کاربران در نقاط مختلف دنیا ارائه خواهد شد.

علاوه بر موارد فوق الذکر  خریداران با دستور صوتی می ‌توانند کارهای مختلفی مثل برقراری تماس صوتی، تعیین یادآوری و Reminder ، اضافه کردن آیتم‌ های جدید به لیست خرید، مدیریت تقویم، پخش موسیقی، چک کردن اخبار جدید و پیدا کردن نزدیک ‌ترین ایستگاه سوخت و حتی باز کردن درب گاراژ را انجام دهند. این دستیار می تواند به یکی از دستیارهای صوتی محبوب میان کاربران تبدیل شود.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها