آماده غافلگیری  جدید شرکت مایکروسافت باشید!

0
523

کالاسودا_شرکت مایکروسافت یک غافلگیری جدید را برای کاربرانش تدارک دیده است. درواقع قرار است شرکت مایکروسافت با مپ‌باکس، همکاری کند تا نقشه‌های آنلاین خودرو  را به روز رسانی کند.

اما شاید برای شما سوال باشد که چرا شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته این پروژه غافلگیری را شروع کرده و وارد پروژه توسعه نقشه های آنلاین شود ؟ پاسخ اصلی این است که  مپ‌باکس به‌صورت مستقل اپلیکیشن نقشه نمی‌سازد. این استارتاپ متشکل از گروهی از چند کمپانی است که به‌جای رقابت با گوگل مپِ آلفابت با کمپانی HERE Technologies جزییات نقشه را برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری مهیا کرده و وارد اپلیکیشن‌های اصلی می‌کند.

بنابراین مایکروسافت نیز می تواند بخشی از این پروژه غافلگیری باشد. در حال حاضر خدمات مپ‌باکس را می‌توان روی اپلیکیشن اسنپ چت و نیز دلیوری بقالی آنلاین Instacart جستجو کرد.

جالب است بدانید که مپ‌باکس اخیراً سیستم خود را به‌روزرسانی کرده و اجازه می‌دهد تا راننده بتواند خطوط جاده‌ای و علائم محدودیت سرعت در جاده‌ها را آنلاین ببیند.

با توجه به این که مپ‌باکس به‌طور جداگانه با تراشه ساز معروف، ARM برای بهینه‌سازی نرم‌افزاری بصری خودکار، همکاری کرده تا ویژگی‌هایی مانند خطوط رانندگی، علائم جاده‌ای از طریق تراشه مخصوص به رسمیت شناخته شوند.پیش بنی یم شود با حضور مایکروسافت در این پروژه شاهد تحولات گسترده ای در حوزه نقشه های آنلاین باشیم.

برای وضوح بیشتر این همکاری لازم است بدانید که این سیستم از طریق سرویس کلود مایکروسافت(Azure) مدیریت آنلاین شده تا دیتا در موقع لازم ارسال و دریافت شود.

بنابراین  سرورهای مایکروسافت باید به‌قدری سریع باشند تا الگوریتم‌های تعریف‌شده را آنالیز کرده و دیتای صحیح را در زمان مناسب پیش روی راننده بگذارند.

اگر طرفدار مایکروسافت هستید و یا رویدادهای مرتبط با این کمپانی را دنبال می کنید. احتمالا مطالعه این خبر می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید