آمازون با مدیریت اندی جاسی

0
122

جف بزوس از مدیریت آمازون کناره گیری کرد و اندی جاسی به این مقام منصوب شد و دو اصل جدید را به دستورالعمل‌های این کمپایی اضافه کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، پنج ماه از زمان اعلام جف بزوس مبنی بر انتصاب اندی جاسی به عنوان مدیر اجرایی بعدی آمازون گذشته؛ و بزوس روز دوشنبه از این مقام کنار رفت.

جاسی، که قبلاً به عنوان رئیس بخش خدمات وب آمازون  AWS بود؛ به چهره اول کمپانی تبدیل شده و در تلاش است خود را به عنوان یک کارفرمای متفکر و یک مدیر خوب نشان دهد. به همین منظور، کمپانی آمازون هفته گذشته دو اصل جدید شامل “تلاش کنید تا بهترین کارفرمای روی زمین باشید” و “موفقیت و تناسب، مسئولیت گسترده‌ای را به ارمغان می‌آورد” را به لیست دستورالعمل‌های کارمندان در نقش‌های رهبری اضافه کرد.

آمازون، بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا بیش از هر زمان دیگری بزرگ و پیشرفته شده است و بخشی از آن به دلیل همه گیری کروناویروس و تمایل مردم به خرید آنلاین است.

البته این کمپانی به دلیل پرونده‌ای قضایی، رفتار نامناسب با کارکنان معترض و رقابت‌های ضد انحصاری نیز تحت فشار است. در آن زمان اندی جاسی نشان داد که بسیار بی پروا حرف می‌زند و حال باید ببینیم در مقام مدیر اجرایی آمازون چه رویکردی خواهد داشت.

جاسی از ارزش‌های شرکتی آمازون پیروی می‌کند

تحلیلگران از ترفیع جاسی تعجب نکردند. جاسی از نزدیک با بزوس همکاری داشته است. از ابتدا در سال 2003 AWS را به وجود آورد و در پیشگفتار کتاب 2017 در مورد رایانش ابری، نوشت که تیم وی یک ابزار نرم افزاری داخلی را برای افزایش کارایی در تیم‌های مهندسی آمازون تهیه کرده و آن را به یک محصول ارزشمند برای سایر مشاغل تبدیل کرده است. این امر منجر به ایجاد سرویس ذخیره سازی ساده آمازون یا Amazon S3 شد.

جاسی در مورد مسائل سیاسی نیز صریح بوده است. همانطور که بیزنس اینسایدر اشاره کرد؛ وی در توییتی با حمایت از تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده مبنی بر حمایت از اشتغال برای کارگران دگرباش جنسی و محکوم کردن نرخ بالای زندان در ایالات متحده، موضع سیاسی خود را آشکارا نشان داد.

جیسون شلویتزر، استاد مدیریت بازرگانی در دانشگاه جورج تاون، گفت كه جاسی باید به عنوان چهره آمازون رویكرد دیپلماتیک داشته باشد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها