آمازون هشدارهای امنیتی را بیخیال شد

0
464

آمازون هشدارهای امنیتی را بیخیال شد|کالاسودا

کالاسودا_علیرغم هشدارهایی که در مورد فروش Blu phones  برای شرکت آمازون ارسال شده، این خرده فروشی شناخته شده قصد دارد باز هم روند فروش این محصولات را ادامه دهد.

مدیریت یک کسب و کار، آن هم مشاغلی که بر پایه ارتباط مستقیم با مخاطب فعالیت می کنند، بسیار سخت است. با این وجود،برخی خرده فروشی های آنلاین هم هستند که این روزها بسیار نام آور شده و به اصطلاح اسم و رسمی به هم زده اند. یکی از این غول های خرده فروشی آمازون است.

شرکتی که با خریداران میلیونی خود،از سراسر جهان مشهور است. اما گاهی هم پیش می آید که این فروشگاه ها با مشکلاتی در روند خرید و فروش رو به رو می شوند، مشکلاتی که گاه کاملا از کنترل خارج است و به کالاهایی مرتبط است که توسط خرده فروشی ها به فروش می رسند.

اگرچه اغلب خرده فروشی های شناخته شده، روند مناسبی برای کنترل کیفیت کالاهای خود تعریف کرده اند اما با این حال خطاهای خط تولید از اختیار خرده فروشی ها خارج است. درست یک هفته پیش بود که خبر رسید به علت مشکوک بودن Blu phones آمازون حق خرید و فروش این محصول را ندارد.

درواقع خبر اصلی این بود که این تلفن های همراه امنیت کاربران را نقض می کنند و در نتیجه خریدشان در وبسایت های معتبر ممنوع است. آمازون هم به عنوان یکی از خرده فروشی های شناخته شده ایالات متحده، مجبور به تبعیت از این قانون بود . طبق انتظارهای معقول آمازون در ساعات اولیه انتشار این خبر، اعلام کرد به این قانون احترام گذاشته و خرید Blu phones را محدود می کند.

با این وجود،از روز گذشته روند ورود این تلفن های همراه به آغوش خانواده آمازون پی گیری شد. درواقع Blu phones مجددا و علیرغم هشدارهای امنیتی در این خرده فروشی شناخته شده به فروش خواهد رسید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها