آمریکایی ها از ورود ربات به زندگی شان میترسند

0
411
آمریکایی ها از ورود ربات به زندگی شان میترسند|کالاسودا

آمریکایی ها از ورود ربات به زندگی شان میترسند|کالاسوداکالاسودا – بیش از 70 درصد آمریکایی ها طی یک تحقیق عنوان کرده اند که از وارد شدن ربات به زندگی شان میترسند.

شرکتهای فناوری روز دنیا در پی هرچه اتوماتیک و رباتیک کردن ابزارها و لوازم زندگی ما هستند. این امر تا طراحی خودروهای خودران و محول کردن انجام بعضی از وظایف زندگی انسانی به رباتها مانند رباتهای پرستار نیز بسط داده شده است. آنها با این کار در صدد ارتقای کیفیت زندگی بشری هستند، اما آیا ذهن انسانها نیز اماده این همزیستی است یا خیر. طی تحقیقی در آمریکا مشخص شده است که 70 % مردم این کشور بیان کرده اند که نگران وارد شدن ربات ها به زندگی خود و اتوماتیکی شدن اجرای وظایف روزانه ادمها توسط رباتها هستند.

این نتایج نشان دهنده زنگ خطر برای شرکتهای تکنولوژی و اماده کردن اذهان عمومی قبل از طراحی وسایل این شکلی است. آرون اسمیت نویسنده این تحقیق میگوید: مردم آمریکا بسیار مضطرب و نگران از رشد روند اتوماسیون و جایگزینی رباتها در تصمیمات انسانی هستند. انها نگران این هستند که در آینده انجام مسئولیت ها و وظایفشان بر عهده ماشینها و رباتها باشد. او در این تحقیق نظر 4000 نفر از مردم بزرگسال آمریکا را پرسیده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها