آموزش استفاده از SharePlay در آیفون و آیپد

0
94

ویژگی جدید SharePlay در FaceTime در آیفون و آیپد به شما این امکان را می‌دهد در حین چت ویدیویی، فیلم، موسیقی، پادکست و موارد دیگر را با دوستان و خانواده خود تماشا و گوش کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از  theverg، در حال حاضر، تعداد برنامه‌های سازگار با SharePlay کم و شامل برنامه Apple TV برای فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، برنامه Apple Music برای موسیقی و برنامه Apple’s Podcasts برای پادکست‌ها است.

این شرکت در پاییز امسال و در iOS 15 به شرکای شخص ثالث بزرگتر از جمله HBO Max، Disney Plus، Paramount Plus، TikTok و Twitch نیز وعده همکاری داده است؛ اگرچه به نظر می‌رسد برخی از نام‌های بزرگ Netflix و YouTube کنار گذاشته شده‌اند.

آموزش استفاده از SharePlay در FaceTime  در iOS و iPadOS

برای استفاده از SharePlay در iPhone یا iPad، ابتدا لازم است همه افراد در تماس از iOS 15 و iPadOS 15 استفاده کنند.

در مرحله بعدی، با دوستتان یک تماس FaceTime برقرار کنید.

سپس، از تماس FaceTime خارج شوید و به یک اپ سازگار با SharePlay بروید.

هر محتوایی را که می‌خواهید انتخاب کنید تا برای همه پخش شود.

کنترل جریان SharePlay تنها با شما است؛ که می‌توانید محتوا را قطع کرده یا تغییر دهید. SharePlay به طور خودکار جریانهای همه را به صورت همگام نگه می‌دارد.

برای پاپان دادن به یک محتوا دو گزینه دارید: یا آن را برای همه در تماس SharePlay قطع کنید و یا آن را فقط برای خود قطع کنید و اجازه دهید دیگران به تماشا کردن ادامه دهند.

آموزش استفاده از SharePlay در FaceTime در MACOS

استفاده از SharePlay در macOS Monterey مشابه iOS و iPadOS کار می‌کند: شما باید یک تماس FaceTime را آغاز کنید، یک اپ سازگار باز کرده و محتوا را پخش کنید.

هنگامی که در یک SharePlay هستید، می‌توانید از طریق یک نماد نوار منو (به جای منوی بازشو که در iOS و iPadOS نشان داده می‌شود) به کنترل‌های تماس دسترسی پیدا کنید.

آموزش استفاده از SharePlay در FaceTime در تلویزیون APPLE

استفاده از SharePlay در تلویزیون اپل کمی متفاوت از سیستم عامل‌های دیگر است، با توجه به اینکه نمی‌توانید از طریق خود تلویزیون Apple تماس FaceTime را آغاز کنید. در عوض، هنگامی که روی iPhone، iPad یا Mac با SharePlay در FaceTiming هستید، Apple TV این گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهد که بخش رسانه‌ای آن تماس را از طریق مرکز کنترل به صفحه بزرگتر منتقل کنید.

بعد از آغاز و تماس و طی کردن مراحل بالا:

دکمه TV را از راه دور Apple TV خود فشار داده و نگه دارید. از آنجا می‌توانید آیکون جدید SharePlay را انتخاب کنید.

تنها موسیقی یا فیلمی که مشاهده می‌کنید به اپل تی وی منتقل می‌شود. ویدیوی FaceTime شما همچنان در Mac، iPhone یا iPad پخش می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها