آموزش الکترونیکی بانکداری به کودکان

0
168
آموزش الکترونیکی بانکداری به کودکان

بانکداری الکترونیکی توانسته یکی از کارهایی باشد که ایرانیان در طول روز انجام می دهند و حالا قرار است این حرفه به کودکان نیز آموزش داده شود.

آموزش بانکداری الکترونیکی به کودکان در بانک پاسارگاد

کودکان خانواده ها هم قرار است مانند دیگر اعضای آن از چند و چون بانکداری الکترونیکی با خبر شوند. در این زمینه یکی از بانک های ایرانی نرم افزاری طراحی کرده که از طریق آن به کودکان بانکداری الکترونیکی را می آموزد.

بانک پاسارگاد در اقدامی ابتکاری و با هدف آموزش، فرهنگ‌سازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان، از نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) تحت‌عنوان «سرزمین کودک» بانک‌پاسارگاد رونمایی کرد.

نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) تحت‌عنوان «سرزمین کودک» بانک‌پاسارگاد در راستای برقراری تعامل بیشتر با کودکان و نوجوانان در بستر تلفن‌های همراه و تبلت و ارایه برنامه‌های کاربردی با هدف آموزش و فرهنگ‌سازی، بانکداری و مدیریت سرمایه بارگذاری شد.

در این نرم‌افزار مطالب و بخش‌های متنوعی از قبیل داستان تعاملی، بازی، آموزش طراحی و نقاشی، رنگ‌آمیزی، پخش ویدیو، کارتون و … در دسترس است. یکی از تمایزهای اصلی این برنامه کاربردی داستان تعاملی است که یکی از بهترین ابزارهای رفتارآموزی و آموزش غیر مستقیم در دنیا است و کاربر می‌تواند در آن به جای شخصیت داستان، تصمیم‌گیری کرده و بر روند و پایان داستان تأثیر بگذارد.

گفتنی است دریافت نسخه Android این نرم‌افزار در سامانه موبایلی بانک‌پاسارگاد و کافه بازار قابل دریافت است.  همچنین به زودی نسخه IOS این اپلیکیشن در دسترس قرار خواهد گرفت.

بانک های ایرانی با طراحی اپلیکیشن های مختلف در تلاشند تا بر تعداد کاربران خود بیافزایند و در رقابت با بانک های دیگر مقام اول را کسب کنند. اپلیکیشن بانکداری الکترونیکی برای کودکان پیش از این از سوی هیچ بانک ایرانی طراحی نشده بود اما همکاری با پیام رسان های داخلی ایده ای تاپ بوده که برخی از بانک های ایران بر آن تکیه دارند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها