آموزش برنامه نویسی کامپیوتر به زندانیان ؛ پروژه ای آینده دار

0
1205
آموزش برنامه نویسی کامپیوتر به زندانیان ؛ پروژه ای آینده دار

به تازگی خبری جالب توجه در مورد برنامه های جدید دولت بریتانیا برای زندانیان منتشر شده که نشان می دهد آنها به زودی برنامه نویسی کامپیوتر را آموزش خواهند دید.

آموزش برنامه نویسی کامپیوتر به زندانیان

زندانیان در بریتانیا فرصتی مناسب را دریافت کرده اند تا بتوانند برنامه نویسی را در پروژه جدید این کمپانی آموزش ببینند. هدف این پروژه بازگشت زندانیان به دنیای کسب و کار در بهترین حالت ممکن است. زندانیان در این پروژه به خوبی آموزش می بینند و به نظر می رسد که برای این پروژه جالب توجه حدود 1.2 میلیون یورو هزینه شده است و به نظر ما می تواند بازخورد بی نظیری داشته باشد.

جزئیات پروژه برنامه نویسی

گفته شده که 4000 کلاس آموزشی توسط شرکت های داوطلب و صنعتی صورت می گیرد و همین موضوع می تواند زندانیان را برای کار در بیرون زندان آماده سازی کند. در پایان این پروژه به نظر می رسد که فرد مورد نظر به صورت آزمایشی برای یک کارفرما کار می کند و اگر کار خود را به خوبی انجام داد آنگاه می توان گفت که آماده حضور در فضای کار است.

به نظر می رسد که این پروژه فعلا از زندان سن کوئینتین شروع شده و به 500 زندانی پیشنهاد داده شده است و جالب تر اینکه هیچ یک از این زندانیان جواب منفی نداده اند. این پروژه سالیانه برای دولت بریتانیا حدود 15 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت که رقم بزرگی محسوب می شود ولی اگر بازخورد خوبی شاهد باشند احتمال دارد که دولت بریتانیا سوددهی بالاتری نیز شاهد باشد.

نظر شما در مورد این پروژه چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها