آموزش به والدین برای محدود کردن ساعت استفاده کودکان از رایانه در ویندوز 10

0
844

به منظور مدیریت کودکان و یا حتی نوجوانان، برخی والدین به محدود کردن تعداد ساعاتی که آن‌ها جلوی صفحه نمایش می‌گذرانند؛ می‌پردازند. ویندوز 10 راهی آسان برای این کار را در دسترس شما قرار داده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، بخش Microsoft Family Groups در ویندوز 10 این امکان را به شما می‌دهد که با تنظیم و محدود کردن اسکرین تایم برای فرزندان خود، آن‌ها را به آسانی مدیریت کنید.

برای شروع، می‌توانید یک گروه خانوادگی در ویندوز 10 بسازید. بعد از اینکه همه را به گروه خانوادگی خود دعوت کردید، یک عضو را انتخاب کرده و با باز کردن صفحه مدیریت زمان صفحه روی ” Screen Time ”  کلیک کنید.

تمام محدودیت‌های اسکرین تایم برای حساب‌های جدید غیرفعال است، بنابراین گزینه‌ی “Windows 10” در منوی Device Limits را روشن کنید.

به منظور ویرایش روی برنامه روزانه در تقویم هفتگی کلیک کنید.

در فهرست برنامه روزانه، قادر هستید یک یا چند دوره زمانی ایجاد کنید که در طی آن اسکرین تایم با استفاده از منوهای کشویی ” From” و ” To” قابل تعیین است.

در نهایت روی ” Save ” کلیک کنید و سپس مراحل مربوط را برای هر روز دیگر از هفته که می‌خواهید، تکرار نمایید.

علاوه بر این می‌توانید از منوی کشویی زیر ” Time Limit ” برای محدودیت کل زمانی که یک حساب می‌تواند در ویندوز 10 بگذراند؛ استفاده کنید.از منوی کشویی “Max Scheduled” برای ایجاد یک محدودیت زمانی استفاده کنید.

علاوه بر این می‌توانید گزینه‌ی ” Blocked ” را انتخاب نمایید تا زمان برنامه مسدود شود. همچنین می‌توانید این تنظیمات را برای سایر دستگاه‌های Windows 10 و همچنین Xbox One انجام دهید. برای انجام این کار، گزینه ” se One Schedule for All Devices ” را روشن کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها