آموزش بکاپ گیری از فایل های سیو بازی های پلی استیشن 4

0
547

امروز قصد داریم به بررسی و آموزش بکاپ گیری از فایل های سیو بازی های پلی استیشن 4 بپردازیم. این موضوع برای بسیاری از گیمر های اهمیت بسیار بالایی دارد و به نوعی نتیجه و ثمره فعالیت و تلاش های آن ها محسوب می شود. و آموزش بکاپ گیری از فایل های سیو بازی های پلی استیشن 4 از دو روش صورت می گیرد که در این بخش قصد داریم به آموزش بکاپ گرفتن بپردازیم.

آموزش بکاپ گیری از فایل های سیو بازی های پلی استیشن 4

در ابتدا باید وارد تنظیمات کنسول شویم و به بخش Application Saved Data Management برویم. در این مرحله باید گزینه Saved Data on System Storage را انتخاب کرد. در این بخش تمام بازی های موجود در کنسول بازی خود را می توانیم مشاهده کنیم.
در این بخش سه گزینه نمایش داده می شود و بر اساس نیاز خود می توان کپی روی فلاش و آپلود روی سرور پلاس را مشاهده می کنیم در کنار این گزینه ها پاک کردن فایل ها نیز وجود دارد. پس از انتخاب روش کپی کردن بازی های مورد نیاز خود را انتخاب می کنیم.
حال اگر قصد استفاده کردن از فایل های بکاپ گرفته شده را دارید در منوی Application Saved Data Management، گزینه Saved Data on USB Storage Device را انتخاب کنید. با استفاده از این طریق می توانید فایل های خود را روی کنسول بازی کپی کنید.
فقط این موضوع را باید در نظر گرفت که برای کپی کردن به صورت آنلاین نیاز به اکانت پلی استیشن پلاس است و پیشنهاد می کنیم با توجه به محدودیت های موجود فایل های خود را روی فلش مموری بکاپ گیری کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها