آموزش حل مشکلات PS4 با ساخت مجدد دیتابیس

0
1237

اگر در حین بازی با PS4 با مشکلاتی مانند کُند شدن، خطاهای “data corrupted” یا مشکلات در دانلود یا به روزرسانی بازی‌ها روبرو هستید؛ ممکن است مشکل از پایگاه داده کنسول شما باشد.

معنای “بازسازی پایگاه داده PS4”

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، وقتی Sony PlayStation 4 شما داده‌ها را دانلود می‌کند، این کنسول باید داده‌های بارگیری شده را غربال کند تا آنچه را که نیاز دارد پیدا کند. در برخی موارد این مرحله دچار مشکل می‌شود.

بازسازی پایگاه داده PS4 یک فرایند ایمن است و شما می‌توانید هر زمان که دوست دارید این کار را انجام دهید.

چند مشکل وجود دارد که ممکن است برای حل آن در PS4 خود تصمیم به بازسازی پایگاه داده بگیرید. مشکلات پایگاه داده می‌تواند بر عملکرد بازی تأثیر منفی بگذارد. اگر متوجه کاهش نرخ فریم بازی شدید؛ بازسازی پایگاه داده روش خوبی است.

خطاهای مانند “داده‌های خراب” نیز می‌توانند با بازسازی پایگاه داده حل شوند.

پایگاه داده خود را در حالت Safe Mode بازسازی کنید:

برای بازسازی پایگاه داده، باید کنسول PS4 خود را در حالت Safe mode قرار دهید. برای این کار، کنسول خود را از حالت Sleep بیدار کرده و بعد، دکمه PS را روی کنترلر فشار داده و نگه دارید و سپس گزینه Power> Turn Off PS4 را انتخاب کنید.

با خاموش کردن کنسول، کنترلر خود را با کابل USB به PS4 وصل کنید. دکمه روشن / خاموش در جلوی کنسول را فشار داده و نگه دارید تا صدای دو بوق را بشنوید.

پس از بوق دوم، دکمه را رها کنید. “5. Rebuild Database” را انتخاب کنید و OK را فشار دهید.

بعد از راه اندازی کنسول یک نوار مشاهده می‌کنید که در واقع بازسازی پایگاه داده را نشان می‌دهد.

حالت ایمن یا Safe mode چه قابلیت‌هایی دارد؟

گزینه‌های دیگری برای عیب یابی در منوی “حالت ایمن/ Safe mode ” وجود دارد. اولین مورد “Restart System” است که از حالت Safe mode خارج شده و PS4 را ری استارت می‌کند.

در زیر این بخش گزینه‌ای برای تغییر وضوح به رزولوشن 480p وجود دارد.

گزینه بعدی “Update System Software” است که سیستم را در صورت نیاز بروز می‌کند.

گزینه “Restore Default Settings” کلیه تنظیمات سیستم را به حالت پیش فرض کارخانه بازمی گرداند.

سرانجام، گزینه‌های ” Initialize PS4″ و ” Initialize PS4 (نصب مجدد نرم افزار سیستم/ Reinstall System Software)” وجود دارد. این گزینه‌ها باعث می‌شوند کنسول شما به صورت جدید تنظیم شود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها