آموزش دانلود آهنگ‌های اسپاتیفای در اپل واچ

0
321

اسپاتیفای به شما این امکان را می‌دهد آهنگ‌ها و پادکست‌ها را در Apple Watch دانلود و ذخیره کنید؛ با ما همراه باشید تا با مراحل دانلود آهنگ‌های Spotify در اپل واچ آشنا شوید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، این ویژگی فقط برای مشترکان Spotify Premium در دسترس است. از نظر نرم افزاری، این ویژگی با watchOS 6 یا نسخه‌های جدیدتر سازگار است.

آموزش نصب اسپاتیفای در اپل واچ و آیفون

برای دانلود آهنگ‌های اسپاتیفای در Apple Watch، باید Spotify را هم در iPhone و هم در Apple Watch نصب کنید.

پس از نصب برنامه Spotify در iPhone، به حساب خود وارد شوید.

برنامه Watch را در iPhone باز کنید و روی برگه “My Watch” در نوار پایین کلیک کنید.

در برگه “Watch My” در برنامه Watch iPhone خود، به بخش “Installed On Apple Watch” بروید و ببینید آیا “Spotify” در لیست است.

برای اطمینان از اینکه Spotify در اپل واچ شما هست؛ مطمئن شوید که گزینه “Show App On Apple Watch” فعال باشد.

آموزش دانلود آهنگ‌های اسپاتیفای در اپل واچ Apple Watch

برای ذخیره آهنگ‌ها برای گوش دادن آفلاین در Spotify، برنامه را در iPhone باز کنید و به آلبوم یا لیست پخش مورد نیاز خود بروید. پس از انجام این کار، روی نماد سه نقطه بالای نام آهنگ در آلبوم یا لیست پخش ضربه بزنید.

برای پادکست‌ها، نماد سه نقطه در زیر شرح هر قسمت ظاهر می‌شود.

با ضربه زدن روی نماد سه نقطه برای هر آلبوم، لیست پخش یا پادکست، منو با چندین گزینه باز می‌شود. برای شروع ذخیره آهنگ‌ها یا پادکست‌ها، “Download To Apple Watch” را انتخاب کنید.

برنامه Spotify را در Apple Watch باز کنید و انگشت خود را به سمت چپ بکشید تا صفحه “Recently Played” باز شود.

در صفحه “Recently Played” در برنامه Apple Watch Spotify، به سمت بالا بروید تا دکمه “Downloads” را مشاهده کنید. برای بررسی اینکه کدام آهنگ‌ها یا پادکست‌ها دانلود شده‌اند، روی «Downloads» ضربه بزنید.

در صفحه “Downloads” در Spotify در Apple Watch، می‌توانید روی “Edit Downloads” ضربه بزنید تا دنلود هر یک از موارد در صف را متوقف کرده یا یک فایل دانلود شده را از Apple Watch خود حذف کنید.

این کار را می‌توانید از طریق آیفون نیز انجام دهید:

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها