آموزش ذخیره کردن عکس‌های اینستاگرام

0
268

شما به راحتی می‌توانید بدون اسکرین شات گرفتن از عکس‌های اینستاگرام، آن‌ها را ذخیره کنید.

آموزش ذخیره عکس‌های اینستاگرامی که در گوشی خود ایجاد کرده‌اید:

به گزارش کالاسودا و به نقل از  mashable، وارد اینستاگرام شده و به بخش پروفایل خود بروید.

سپس روی نماد سه خط افقی در سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید.

پس از ظاهر شدن فهرست، گزینه “تنظیمات/Settings” را انتخاب کنید. سپس گزینه “Account” را انتخاب کرده و در صورتی که از iOS استفاده می‌کنید گزینه‌ی Original Photos و در گوشی‌های اندرویدی گزینه‌ی Original Posts را انتخاب نمایید.

برنامه اینستاگرام اکنون این امکان را به شما می‌دهد که به طور خودکار تصاویری را که خود ایجاد کرده‌اید ذخیره کنید. ضامن آبی “Save Original Photos/Posts” را روشن کنید.

آموزش ذخیره کردن عکس‌های اینستاگرام سایر کاربران

برای ذخیره پست، روی نماد نشانک که در زیر آن قرار دارد ضربه بزنید. با این کار پست به پوشه “Saved” اضافه خواهد شد.

در روش دیگر اگر می‌خواهید یک پست را در یک مجموعه خاص ذخیره کنید، روی نماد نشانک ضربه زده و نگه دارید. دسته بندی‌هایی که قبلاً ایجاد کرده‌اید نشان داده می‌شود و یا می‌توانید دسته بندی جدیدی با انتخاب گزینه‌ی plus ایجاد نمایید.

حال، برای مشاهده‌ی تصویر یا ویدئویی که ذخیره کرده‌اید، به پروفایل خود بروید، سپس روی گزینه “Saved” ضربه بزنید.

چگونه با استفاده از مرورگر عکس‌های اینستاگرام را دانلود کنید؟

به دلیل مشکلات کپی رایت، اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد عکس‌های کاربران دیگر را دانلود کنید. با این حال، یک راه حل وجود دارد که با استفاده از یک مرورگر دسک تاپ امکان پذیر است.

برای دانلود تصویر در اینستاگرام، تصویر را در یک برگه مرورگر باز کنید. (بر روی تصویر راست کلیک کرده و “Copy Link Address” را انتخاب کنید.). نزدیک عکس با ماوس راست کلیک کرده و “View page source را انتخاب نمایید.

با این کار کد منبع صفحه در یک برگه مرورگر جداگانه قرار می‌گیرد. در کدها به پایین بروید یا از ابزار “Find” مرورگر خود استفاده کنید، تا اولین پیوند.jpg را پیدا کنید.

فقط متن URL را که بین دو گفتار یا علامت نقل قول ظاهر می‌شود را، کپی کنید. این URL را در برگه مرورگر تازه دیگر پیس کنید. پس از دانلود تصویر، می‌توانید با راست کلیک روی آن؛ آن عکس را ذخیره کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها