آموزش ساخت یک پناهگاه گروهی در ماینکرافت

1
4569

در این مقاله‌ی آموزشی از وبسایت The Podium، ما قرار است یک پناهگاه بزرگ در جهان ماینکرفت بسازیم. پس در این آموزش جذاب با ما همراه باشید.

این پناهگاه برای بازیکنان چند نفره بسیار مناسب است و همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، بخش‌های مختلف آن رنگ بندی شده اند.

به این ترتیب هر کدام از بازیکنان می‌تواند یک گوشه را برای خود برداشته و یا از بخش‌های مختلف پناهگاه برای دسته بند ذخایر استفاده کرد.

برای ساخت این پناهگاه، شما نیاز به منابع بسیار زیادی خواهید داشت که می‌توانید تعداد دقیق آنها را در تصویر زیرین، مشاهده کنید.

از آنجا که این پناهگاه به شدت پیچیده و بزرگ به نظر می‌رسد، باید پیش از شروع یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید و با روحیه‌ی مثبتی شروع به کار کنید.

گام اول این است که زیر بنای پناهگاه را آماده کنید. برای اینکه در کار جایگذاری ستون‌ها دچار اشتباه نشوید، می‌توانید از بلوک‌های پشم رنگی به شکل زیر استفاده کنید.

اگر این مرحله از کار را درست انجام دهید، ادامه‌ی کار شما خیلی ساده تر خواهد شد و پناهگاه شما شروع به شکل گرفتن می‌کند.

گام دوم این است که دیواره‌ها را اضافه کنید. این دیواره از ورود جانوران موزی مثل زامبی‌ها و کریپر‌ها به زیر و داخل پناهگاه شما جلوگیری خواهد کرد. تصویر زیر، شما را در اضافه کردن دیواره‌ها راهنمایی خواهد کرد.

قدم سوم این است که یک برجک بسازید. این برجک محل خواب و ذخیره سازی مواد معدنی بار ارزش مثل الماس‌ها و یاقوت‌ها خواهد بود.

برای ساخت برجکت خود می‌توانید از تصاویر زیر کمک بگیرید.

تصویر زیر، برجک تکمیل شده را در قیمت بالای پناهگاه نمایش می‌دهد.

قدم چهارم این است که برای برجک خود، راه‌های دسترسی بسازید. اگر مرحله‌ی سوم را به درستی انجام داده باشید، متوجه می‌شوید که دسترسی به درگاه برجک اکنون به صورت عادی غیر ممکن است.

شما می‌توانید با استفاده از تصویر زیر، یک پلکان را برای دسترسی به برجکت خود بسازید.

با تکمیل این مرحله، برجک شما باید چیزی شبیه به این از آب در بیاید.

پس از این مراحل، پناهگاه شما اکنون تکمیل شده است. گام آخر این است که کاری کنید که پناهگاه شما حسابی جذاب و زیبا به نظر برسد.

برای این کار هم می‌توانید از مشعل‌ها، پرچم‌ها و فرش‌ها استفاده کنید تا پناهگاه خود را به شکل زیر در آورید.

از این جا به بعد شما می‌توانید تا حد ممکن خلاقیت خود را بالا برده و به طور مثال از طبقه‌ی زیرین برای ساخت مزرعه و یا استبل‌های حیوانات استفاده کنید.

این بود نحوه‌ی ساختن یک پناهگاه جذاب در دنیای ماینکرافت برای خود و دوستانتان.

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
ایرانا
ایرانا
4 سال پیش

That is interesting????????