آموزش محدود کردن کاربر در اینستاگرام

0
128

اینستاگرام یک بستر عالی برای به اشتراک گذاشتن انواع رسانه‌ها است؛ اما در مقابل می‌تواند محیط بد و آزار دهنده‌ای نیز باشد. با محدود کردن افراد خاص در اینستاگرام می‌توانید با آرامش و کنترل از این فضا استفاده کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، محدود کردن یک ویژگی جدید برای حفظ حریم خصوصی در اینستاگرام است.

شما می‌توانید نظرات کاربر را از قسمت See Comment مشاهده کرده؛ آن‌ها را حذف یا عمومی کنید.برای حذف از گزینه Delete استفاده کنید.

یک کاربر محدود نمی تواند به شما دایرکت مسیج دهد و پیام‌های آن در به بخش Message Requests منتقل می‌شود.

نحوه‌ی محدود کردن یک کاربر اینستاگرام

روش‌های محدود کردن کاربر در نسخه اینستاگرام آیفون، اندروید و وب آن در دسترس است و این کار را می‌توان از طریق پروفایل و یا کامنت آن‌ها انجام داد.

برای محدود کردن کاربر از نمایه، ابتدا به پروفایل شخص موردنظر بروید، سپس از گوشه بالا سمت راست، روی دکمه منو ضربه بزنید.

گزینه ” Restrict” را انتخاب کنید.

اگر بار اول از این ویژگی استفاده می‌کنید، توضیح محدودی در مورد محدود کردن کاربر را مشاهده خواهید کرد. روی دکمه ” Restrict Account” ضربه بزنید.

حالا اینستاگرام کاربر را محدود کرده و به شما اعلام می‌کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید بر روی دکمه ” Learn More” ضربه بزنید. برای بازگشت، روی ” Dismiss” کلیک کنید.

همچنین می‌توانید یک کاربر را در بخش کامنت پست خود محدود کنید. کامنت مورد نظر فرد را پیدا کرده و آن را به سمت چپ سوآیپ کنید. روی دکمه ” Report” ضربه بزنید.

گزینه “محدود کردن/ Restrict ” را انتخاب کنید.

برای برگرداندن تنظیمات به حالت اول، به نمایه آن‌ها برگردید، روی دکمه منو سه نقطه ضربه بزنید و گزینه “Unrestrict” را انتخاب کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها