آموزش وصل کردن ایکس باکس به گوشی موبایل

0
5589
آموزش وصل کردن ایکس باکس به گوشی موبایل

بسیاری از علاقه مندان کنسول بازی ایکس باکس علاقه دارند مدیریت کنسول بازی خود را از طریق گوشی هوشمند  خود انجام دهند، از این رو روشی وجود دارد که از طریق نرم افزار مخصوص ایکس باکس می توان به این موضوع دسترسی پیدا کرد. در این بخش قصد داریم به آموزش وصل کردن ایکس باکس به گوشی موبایل بپردازیم.

این نرم افزار به کاربران قابلیت های جالب توجهی می دهد و با استفاده از این نرم افزار کاربر می تواند بازی خریداری کند، محتوای خود را به اشتراک بگذارد، دستاورد های خود را مشاهده کند و با دنبال‌کنندگان خود در ایکس باکس لایو در ارتباط باشد. در کنار موارد یاد شده همچنین با این اپلیکیشن می‌توان هنگام پخش فیلم، آن را کنترل کرد، پروفایل دیگر کاربران ایکس باکس لایو را مشاهده کنید و به دیگران پیام دهید.

آموزش وصل کردن ایکس باکس به گوشی های هوشمند

در ابتدا باید گوشی هوشمند و کنسول خود را به یک شبکه اینترنت متصل کنید، این موضوع را در نظر بگیرید که روی گوشی هوشمندتان نباید از پروکسی های مختلف استفاده کنید.

در نرم افزار ایکس باکس گوشه سمت راست گزینه Connection را انتخاب کنید. سپس گوشی شما شروع به جستجوی کنسول شما می‌کند. شما می‌توانید نامی برای کنسول خود در نظر بگیرید و سپس گوشی خود را به کنسول متصل کنید. پس از اتصال شما می‌توانید با گوشی خود، ایکس باکس وان را کنترل کنید و از گوشی به عنوان کیبورد استفاده کنید.

بعد از اتصال گوشی و کنسول، در گوشه پایین سمت راست کنسول، علامت یک ریموت مشخص است و با لمس آن شما وارد صفحه جدیدی می‌شوید که شبیه‌ساز کنترلر ایکس باکس است و می‌توانید کنسول خود را کنترل کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها