آموزش گام به گام هارد ریست گوشی های آیفون

0
608
آموزش گام به گام هارد ریست گوشی های آیفون

هارد ریست گوشی های آیفون یا همان Force Restart روشی بسیار کاربردی برای زمان هایی است که موبایل شما با مشکلاتی رو به رو شده و این ایرادات به صورت نرم افزاری هستند، در نظر داشته باشید که در این نوع ریستارت کردن زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که گوشی هوشمند شما خاموش می شود و در همان حالتی که هنگ کرده است باقی می ماند. در این بخش قصد داریم به آموزش گام به گام هارد ریست گوشی های آیفون بپردازیم.

نحوه فورس ریستارت (Force Restart) گوشی های آیفون

در نظر داشته باشید که نحوه فورس ریستارت (Force Restart) گوشی های آیفون با یکدیگر مختلف است و تفاوت هایی میان نسخه های مختلف گوشی های این برند وجود دارد. گوشی های آیفون بدون دکمه هوم فیزیکی برخی شرایط را برای کاربران آیفون تغییر داده است. اگر شما یک گوشی آیفون 8 یا 8 پلاس داشته باشید که دارای دکمه هوم خازنی است یا آیفون هایی جدیدی که اصلا دکمه هوم ندارند مانند آیفون ایکس یا نسخه های جدید تری برای اینکه گوشی خود را ریستارت کنید باید مراحل زیر را انجام دهید.

در گام نخست دکمه “Volume Up” را فشار دهید و آن را رها کنید، سپس دکمه “Volume Down” را فشار داده و رها کنید. پس از مراحل یاد شده دکمه کناری را فشار دهید و آن را نگه دارید تا زمانی که نماد اپل روی صفحه ظاهر شود. این کار ممکن است  تا 30 ثانیه زمان برند تاآروم اپل نمایش داده شود.حال می توانید دکمه کناری را رها کنید.

نحوه فورس ریستارت (Force Restart) گوشی های آیفون

هارد ریست گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

هارد ریست کردن در گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که دارای دکمه خازنی هوم هستند نیز شرایط خاص خود را دارد. شما می توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه های ولوم پایین و همچنین دکمه کناری می توانید تلفن هوشمند خود را ریستارت کنید. این دکمه ها را تازمانی که نماد اپل را مشاهده کردید نگه دارید.

اگر گوشی هوشمند شما از نسخه های قبلی محصولات آیفون است می توانید از این روش برای ریستارت کردن گوشی خود استفاده کنید. از این رو باید دکمه هوم را به همراه دکمه کناری Sleep/Wake نگه دارید تا آرم اپل روی صفحه نمایش ظاهر شود و سپس دکمه ها را رها کنید.

با استفاده از مراحل زیر می توانید گوشی های هوشمند خود را ریستارت کنید. البته این کار زمانی اهمیت دارد که گوشی هوشمند شما هنگ کرده است و نمی توانید گوشی خود را روشن کرده یا آن را ریستارت کنید. این روش در تمام گوشی های آیفون قابل اجرا است و با استفاده از مراحل یاد شده به سادکی می توانید این کار را انجام دهید.

هارد ریست گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

البته این موضوع تنها مختص گوشی های آیفون نیست و اگر دارای آیپد نیز هستید روش های مختلفی وجود دارد که متناسب با دستگاه خود می توانید از آن ها برای ریستارت کردن گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها