آنر مجیک ایربادز با قابلیت لغو نویز در حین مکالمه

0
819

کمپانی آنر از ایرفون‌های بی سیم جدید خود با نام آنر مجیک ایربادز/ Honor Magic Earbuds با قابلیت لغو نویز و مکالمه باکیفیت‌تر رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، این ایرفون های بی‌سیم در واقع نسخه آنرِ ایرفون‌های بی سیم هواوی (فریباد) نیستند؛ بلکه شما شاهد یک محصول کاملاً جدید هستید.

آنر در هدفون‌های بی سیم آنر مجیک خود از درایور 10 میلی متری بهره برده تا کیفیت صوتی زیادتر شود؛ این دستگاه از طریق بلوتوث نسخه‌ی 5.0 کار می‌کند و قابلیت پشتیبانی از A2DP 1.3، HFP 1.6 و AVRCP 1.5 را دارد.

هر یک از هدفون‌های آنر مجیک دارای یک باتری 37 میلی آمپر ساعتی و وزنی معادل با 5.4 گرم هستند. در حالی که کیس نگهدارنده آن دارای یک باتری 410 میلی آمپر ساعتی و وزن 51 گرم است.

طبق گفته آنر، این هدفون‌ها قابلیت پخش موسیقی بدون توقف، تا سه ساعت و نیم را در خود جای داده‌اند و کیس می‌تواند این زمان را به 13 ساعت برساند. فرایند شارژ کیس آنر مجیک ایربادز از طریق اتصال USB-C حدود 1.5 ساعت طول می‌کشد.

هر هدفون دارای سه میکروفون است که امکان قطع سر و صدا و نویز محیطی در حین تماس را فراهم می‌کند، به این معنی که وقتی شما در حال صحبت با کسی هستید صدای شما از صدای پس زمینه فیلتر می‌شود. البته قابلیت لغو نویز در حین گوش کردن به موسیقی در این هدفون آنر قرار داده نشده است.

آنر مجیک ایربادز دارای چند ویژگی هوشمند مانند جفت شدن سریع و فوری با دستگاههایی دارای EMUI 10 است. هدفون‌های در زمان قرار گرفتن در گوش و خارج شدن از آن موسیقی را آغاز کرده و یا مکث می‌کنند؛ اما ویژگی تنها در صورت جفت شدن با دستگاه‌های EMUI 10 پشتیبانی خواهد شد. البته کنترل لمسی برای پخش / مکث / آهنگ بعدی یا قبلی در همه‌ی گوشی‌های هوشمند وجود دارد.

آنر مجیک ایربادز در رنگ‌های سفید مرواریدی و آبی در تاریخ 12 آوریل با قیمت 129 یورو در سطح جهانی عرضه می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها