آپدیت جدید تلگرام 5.3 با تصویر زمینه های متحرک و مات

0
1606
آپدیت جدید تلگرام 5.3 با تصویر زمینه های متحرک و مات

تلگرام اخیرا ورژن 5.3 برنامه خود را منتشر کرده است و از مهمترین ویژگی های به روز شده آن می تواند به تغییرات بک گراند اشاره کرد که طی آن بهبودهایی را در تنظیمات پس زمینه برای کاربران به ارمغان آورده است.

کاربران هم اکنون می توانند طیف گسترده ای از تصاویر ساخته شده در بک گراند چت خود را انتخاب کرده و استفاده کنند. بنابراین اگر تصویر زمینه خاصی را دوست نداشته باشند، می تواند مشابه آن را سرچ کرده و همچنین از آپلود تصاویر موجود در گوشی یا کامپیوتر خود استفاده کنند.

تصاویر متحرک و امکان تار کردن

پروسه تنظیم تصویر نیز به روز تر شده است. اکنون می توانید تصویر انتخاب شده برای بک گراند خود را تار کنید تا توانایی خوانایی چت را بالا ببرید. اثر تار کردن یا blur کردن را می توانید به گونه ای تنظیم کنید که تصویر بک گراند را کاملا تار کنید. یک نواز لغزنده برای کنترل میزان تاری در این حالت به شما کمک می کند که این ویژگی را خودتان تنظیم کنید و با شیب دادن دستگاه خود به طور فیزیکی تصویر بک گراند را متحرک کنید.

شما همچنین می توانید میزان متحرک بودن بک گراند را نیز خود فعال و تنظیم کنید. تصویر متحرکی که در این آپدیت وجود دارند شما را یاد این ویژگی از ios می اندازد که با کمک حرکت دست می توانستید آن را حرکت دهید. شاید ویژگی حرکت کردن پس زمینه را بسیاری انتخاب نکنند اما برخی دیگر از کاربران که آن را دوست دارند می توانند آن را فعال کنند.آپدیت جدید تلگرام 5.3 اخیرا ورژن 5.3 برنامه خود را منتشر کرده است

الگویی برای پس زمینه

شما همچنین می توانید یک الگوی پس زمینه برای بک گراند خود داشته باشید. حتی می توانید رنگ پس زمینه برای الگویی خود از طیف وسیعی از گزینه های رنگی موجود تعیین کنید تا با توجه به همان طیف تلگرام به شما تصویر بک گراند پیشنهاد دهد. هنگامی که تصویر پس زمینه خود را انتخاب کردید، می توانید آن را با یک ضربه در دستگاه خود فعال کنید. شما همچنین می توانید پس زمینه شخصی خود را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. این به روز رسانی برای اندروید در دسترس است و نسخه های iOS به دلیل برخی مشکلات اندکی دیرتر و طی روزهای آینده آن را دریافت می کنند.

ویژگی های به روز شده دیگر در آپدیت جدید تلگرام 5.3

همچنین از دیگر ویژگی های آپدیت شده در این به روز رسانی می توان به دسته بندی مخاطبین، گروه ها، کانال ها، تغییر فونت و گزینه های پیشرفته فوروارد را نام برد. به روز رسانی جدید تلگرام را می توانید از پلی استور گوگل دریافت کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها