آپدیت جدید ویندوز 10 باز هم دردسرساز شد

0
161
آپدیت جدید ویندوز 10 باز هم دردسرساز شد

ظاهرا مشکلات آپدیت و به روز رسانی های ویندوز 10 تمامی ندارد و این شرکت مشکلات آپدیت جدید ویندوز 10 را تائید کرده است.

به روزرسانی های ویندوز 10 همیشه “مفید” نیستند، چرا که تجربه ثابت کرده تعدادی از به روز رسانی های اخیر مایکروسافت برای ویندوز 10 دارای مشکل بوده اند و این موضوع برای آپدیت اخیر نیز صحت دارد. ما این موارد را بارها مشاهده کردیم که به روزرسانی جدید ممکن است مشکلات بیشتری را نسبت به آنچه واقعاً حل می کند ایجاد کند. با آخرین به روزرسانی ویندوز 10 (KB4515384) ، سرچ منوی استارت و جستجوی دسک تاپ ویندوز برای برخی از کاربران امکان پذیر نیست.

نظر مایکروسافت در مورد آپدیت جدید ویندوز 10

مایکروسافت با توجیهی در مورد این مسئله به این موضوع پرداخته است:

مایکروسافت گزارش هایی را دریافت کرده است که طی آن تعداد کمی از کاربران ممکن است هنگام استفاده از جستجوی دسکتاپ ویندوز نتیجه دریافت نکنند و تعدادی نیز پس از نصب KB4512941 ، از مصرف بالای پردازنده از فایل  SearchUI.exe شاکی شوند. البته این مشکل فقط در دستگاه هایی مشاهده می شود که جستجوی وب از طریق جستجوی دسکتاپ ویندوز غیرفعال شده است.

بنابراین اساساً اگر شما منوی استارت را بالا آوردید اما نمی توانید از قابلیت جستجو در دسکتاپ استفاده کنید ، به این مشکل دچار شده اید. مسئله مصرف بالای پردازنده با اولین به روزرسانی سپتامبر به وجود آمد و برای بسیاری از کاربران تجربه خوشایندی بود. و به دنبال این مسئله ناراحت کننده، رفع آن مشکل آزار دهنده دیگری را به وجود آورد. در واقع مایکروسافت درصدد بود با آپدیت بعدی این مشکل را حل کند اما آپدیت بعدی خود حامل مشکلاتی بود!

نظر مایکروسافت در مورد آپدیت جدید ویندوز 10

 

ویندوز 10 خود را آپدیت نکنید!

همچنین نکته جالب توجه – مسئله جستجوی دسکتاپ ویندوز – نیز در آپدیت قبلی توسط برخی از کاربران فاش شد. بنابراین ، باید تا الان باید حل می شد. حتی اگر مایکروسافت ذکر کند که تعداد کمی از کاربران با این مشکل روبرو شده اند، به نظر می رسد این مشکل آپدیت جدید ویندوز 10 جدی است. بنابراین ، اگر هنوز به روز نشده اید، فعلا از انجام این کار منصرف شوید تا آپدیت بعدی منتشر شود تا شاید مشکلات برطرف کند.

ویندوز 10 خود را آپدیت نکنید!

چه زمانی مشکل برطرف می شود؟

به نظر نمی رسد که در ماه جاری مایکروسافت برنامه ای برای ارائه یک به روزرسانی “پایدار”  و امن داشته باشد. با این حال ، مایکروسافت این مسئله را در اسناد رسمی خود به رسمیت شناخته و مشکلات این آپدیت را تأیید کرده است. طبق اسناد رسمی ، آنها در حال بررسی مسئله هستند و در صورت دسترسی بیشتر به اطلاعات این مشکل ، به روزرسانی را ارائه می دهند.

چه زمانی مشکل برطرف می شود؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها