آپدیت جدید گوگل مپس ویژگی های محبوب ویز را عاریه می گیرد

0
237
آپدیت جدید گوگل مپس ویژگی های محبوب ویز را عاریه می گیرد

گوگل به تدریج در حال اضافه کردن ویژگی های ویز به برنامه گوگل مپس در آپدیت جدید خود است. یکی از این ویژگی ها توانایی گزارش تصادفاتی که جلوتر اتفاق افتاده و همچنین تله های سرعت را در حالی که در ترافیک هستید به شما گزارش خواهد داد.

به روز رسانی های بعدی گوگل این ویژگی ها را در اختیار کاربران خود خواهد گذاشت. ویز، ترافیک مسیر و جاده‌ ها را بررسی می‌ کند و اگر خیابان‌ ها و جاده ‌ها بسته باشد، به ‌سرعت به کاربر اطلاع می‌دهد.گوگل تنها اخیرا برنامه ریزی گسترده ای را در این مورد آغاز  کرده است.

زمان رونمایی آپدیت جدید گوگل مپس

متاسفانه فعلا هیچ توضیحی در مورد زمان رونمایی از این ویژگی های جدید و اینکه چه مدت طول خواهد کشید تا در اختیار همه قرار بگیرد از جانب گوگل ارائه نشده است. اما آنچه ما می دانیم این است که در حال حاضر این ویژگی فعلا برای دستگاه های اندروید در دسترس است.

برای آپدیت این برنامه مجبور نیستید که آن را در فروشگاه پلی استور بیابید، این به روز رسانی از جانب سرور اعمال می شود و اگر شما یک آیکون جدید را در برنامه مشاهده کردید که اطلاعات مربوط به تصادفات و تله های سرعت را گزاری می دهد، نشان دهنده این است که خوشبختانه این به روز رسانی را دریافت کرده اید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها