آپدیت رابط کاربری زنفون3

0
340

آپدیت رابط کاربری زنفون3|کالاسوداکالاسودا – ایسوس قول داده است که اپدیت جدید رابط کاربری گوشی زنفون3 مکس را به زودی در اختیار کاربران این گوشی قرار دهد.

توجه ایسوس امسال روی گوشی های سری زنفون4 بود، اما شرکت سری زنفون 3 را که به نام زنفون3 مکس شناخته میشود را فراموش نکرده است. این شرکت چینی امروز اعلام کرد که اپدیت رابط کاربری ZenUI 4.0  را برای سری زنفون3 مکس عرضه خواهد کرد.

به طور خلاصه ZenUI 4.0، پوسته اندرویدی ایسوس است که امنیت بیشتری نسبت به رابط قبلی دارد و راه نفوذهای قبلی را بسته است. در ماه اگوست که ایسوس بیان کرد قصد دارد این رابط را بسازد، مشخص شد که تعداد اپلیکیشنهای از پیش نصب شده روی آن از 35 اپلیکیشن به 13 عدد خواهد رسید.

 این شرکت بیان کرده است که در این تعداد اپلیکیشنهایی همانند فیسبوک مسنجر و اینستاگرام به صورت پیش فرض وجود دارند، هر چند که میتوانستیم انها را به صورت جداگانه بعدا نیز دانلود کنیم. عملکرد این رابط نیز نسبت به ZenUI 3.5 بهبود از حیطه 34 به 61 داشته است.

جدیدترین پوسته اندرویدی شرکت دارای ویژگی های جدیدی نظیر اپلیکیشنهای دوقلو است که به کاربر اجازه میدهد دو اکانت رسانه های اجتماعی در یک دستگاه داشته باشد. این رابط کاربری هفته آینده در اختیار کاربران گوشی های سری 3 مکس قرار میگیرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها