آپدیت می 2019 ویندوز 10 شامل چه ویژگی های جدیدی است؟

0
313
آپدیت می 2019 ویندوز 10 شامل چه ویژگی های جدیدی است؟

آخرین به روز رسانی ویندوز 10 که آپدیت می 2019 شناخته می شود، نسخه 1903 است و در طول توسعه ویژگی هایش توسط مایکروسافت با کد 19H1 شناخته می شد.

این اپدیت شامل ویژگی هایی چون تم سبک، بهبود سرعت ویندوز و تغییرات گرافیکی  جذابی است. البته ویژگی‌هایی مثل بخش My people یا استفاده از تایملاین دیگر در آن‌ به چشم نمی‌خورد. مایکروسافت قبلا این به روز رسانی را آوریل 2019 نامیده بوده، اما آن را به تاخیر انداخت. رونمایی از این به روز رسانی از تاریخ 21 می 2019 آغاز شده است و تا تاریخ 6 ژوئن 2019 در دسترس همه خواهد بود. شما نیز می توانید از بخش آپدیت های ویندوز خود این به روز رسانی را دریافت کنید و توجه کنید که مایکروسافت 7 گیگابایت برای اپدیت روی ویندوز در نظر گرفته است. اما در ادامه نگاهی اختصاری به ویژگی های جدید ویندوز 10 در این آپدیت خواهیم انداخت.

ویژگی های جدید ویندوز 10

تم روشن یکی از تغییرات جذاب ظاهری جدید ویندوز 10 در اپدیت می 2019 است که روی منوی استارت، نوتیفیکیشن ها، تسک بار و دیگر بخش های ویندوز تاثیرگذاشته است. آیکون ها نیز اندکی روشن تر شده اند و در کل طراحی چشم نوازی دارند. منوی استارت خلوت تر شده و مایکروسافت بازی محبوب کندی کراش را در فولدر Play قرار داده است تا سرگرمی کاربران را تکمیل کند. اگر قصد دارید اپلیکیشن‌ هایی که به صورت پیش فرض در ویندوز 10‌ نصب هستند را حذف کنید، از حالا این امکان را خواهید داشت. کاربران می توانند چند اپلیکیشن مانند اسکایپ، مای آفیس و بازی هایی چون Solitaire ، paint 3D، میل و موزیک را حذف کنند.آخرین به روز رسانی ویندوز 10 که آپدیت می 2019 شناخته می شود

ویژگی های بهینه جستجو

محیط جستجو نیز تغییراتی را داشته است و  جستجوگر منوی استارت می تواند تمام فایل های کامپیوتری را پیدا کند. ویژگی جستجوی فایل می تواند بیشتر از گذشته کارایی داشته باشد. در نسخه ‌های قبلی ویندوز 10، این جستجو گر تنها در مسیر‌هایی مثل Documents، دانلود‌ها، بخش موسیقی، عکس‌ ها و ویدیو‌ ها به جستجو می‌ پرداخت. از نظر ورود به ویندوز نیز امنیت بهبود بخشیده شده است و شما می توانید از روش هایی چون ارسال رمز عبور به گوشی برای ورود به ویندوز استفاده کنید. بهبودهایی نیز در بخش کنسول و VR صورت گرفته است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها