آیا بازی جدید هری پاتر همگان را شگفت زده خواهد کرد؟

0
636
آیا بازی جدید هری پاتر همگان را شگفت زده خواهد کرد؟

به تازگی خبرهای جالب توجه ای در مورد بازی جدید هری پاتر منتشر شده که نشان می دهد این بازی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا است.

تکنولوژی واقعیت افزوده به بازی جدید هری پاتر اضافه می شود.

همانطور که در جریان هستید خیلی از بازی های جدید تمایل دارند تا از تکنیک و تکنولوژی واقعیت افروده استفاده کنند و اولین بازی که در این زمینه پیشتاز بوده بازی Pokemon GO است.

حالا به نظر می رسد که بازی جدید هری پاتر هم از همین تکنولوژی بهره مند خواهد بود تا در این زمینه موفق باشد. به تازگی هم تیزری جدید از بازی منتشر شده که نشان می دهد بازی هری پاتر از فرمول بازی Pokemon GO بهره خواهد برد.

ویژگی های جذاب بازی جدید هری پاتر

در این بازی به جای اینکه به دنبال پوکمون باشید ، اسرار جادویی را در دنیای ماگل ها ( افراد غیر جادویی ) کشف خواهید کرد و قطعا هیجان این بازی 100 برابر بالاتر از پوکمون خواهد بود. شما در این بازی می توانید مواد اولیه معجون ها را پیدا و آن ها را بسازید ، با مرگ خواران ، لولو خرخره ها و دیگر موجودات بجنگید و با استفاده کلیدهای جادویی به مکان های هیجان انگیزی مانند مغازه آقای اولیوندر بروید.

زمان رونمایی از این بازی

هنوز زمان رونمایی از این بازی مشخص نیست ولی به نظر می رسد که امسال سال رونمایی از این بازی باشد. اگر شما از کاربران iOS هستید باید منتظر خبرهای بیشتر در مورد این بازی باشید ولی کاربران اندروید می توانند از همین حالا پیش ثبت نامی در این بازی داشته باشند.

منتظر نظرات شما دوستان در مورد این بازی خواهیم بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها