آیا بازی ها باعث خودکشی گیمرهای خانم می شود؟

0
327
آیا بازی ها باعث خودکشی گیمرهای خانم می شود؟

امروز در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا بازی ها می توانند باعث خودکشی گیمرهای خانم شود؟ قطعا جواب این سوال می تواند شما را شگفت زده کند.

گیمرهای خانم و مشکلات آنها

اخیرا گیمر معروف بازی های آنلاین و یکی از مشهورترین کاربران یوتیوب صحبت هایی در مورد فضای آنلاین بازی ها و فضای مجازی و گفتگوهای بین افراد داشته اند و این موضوع را اعلام کرده اند که شاهد دیالوگ های خطرناک و بد در این فضا هستند و این موضوع هر روز نیز افزایش پیدا می کند. بی احترامی و دیالوگ های نامناسب با گیمرهای خانم در صدر این رفتارها قرار دارد.

اظهارات گیمر معروف در این زمینه

یکی از این گیمرها اظهار داشت :« مردم خیلی راحت به شما می گویند که باید خودکشی کنید زیرا در بازی اصلا خوب نبوده اید و این موضوع یک دیالوگ عادی در هر بازی آنلاین است! معمولا وقتی یک دختر در تیم وجود دارد و همه هم این موضوع را پی می برند ، داستان ها شروع می شود و با هر اشتباه جزئی دیالوگ ((دختر است دیگر)) پدیدار می شود.»

اظهارات کاربر یوتیوب معروف در مورد فضای مجازی

کاربر مشهور یوتیوب یعنی جک ادوارد اظهار داشت :« شما همیشه می توانید در فضای یوتیوب 500 کامنت عالی داشته باشید و بعد یک کامنت بد پدیدار می شود و همین کامنت تا ابد با شما باقی می ماند. باید این موضوع را متوجه باشیم که در این فضا افراد کم سن و سال هم وجود دارند و می توانند چنین کامنت هایی را منتشر کنند.»

شکل گیری قانون جدید

به زودی احتمال شکل گرفتن یک قانون در این زمینه وجود دارد تا از شدت چنین مسائلی در فضای کاسته شود. این مسائل به راحتی می توانند روی روحیه و خلقیات فرد تاثیر بگذارند و حتی باعث خودکشی آنها شوند.

نظر شما در مورد این مسائل چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها