آیا برند آنر با هواوی فرق دارد؟

0
320
آیا برند آنر با هواوی فرق دارد؟

برند آنر یکی از پرطرفداران ترین برند های موبایل محسوب می شود، این برند مشهور چینی توسط کمپانی هواوی توسعه پیدا می کند و در بازار آسیای شرقی نیز فروش خیره کننده ای در بخش فروش آنلاین دارد، در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا برند آنر با هواوی فرق دارد ؟

گوشی های برند آنر در سال های ابتدایی ورود هواوی در بازار ایران توانست سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد، این برند چینی مدیران متفاوتی نسبت به برند هواوی دارد اما بهتر است این موضوع را این طور مطرح کنیم که هر دو برند توسط کمپانی هواوی ساخته و توسعه پیدا می کنند و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

آیا برند آنر با هواوی فرق دارد ؟ قیمت های آنر مقرون به صرفه تر است

در سال های اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که گوشی های ارزان قیمت و میان رده این دو برند شباهت های بسیاری دارند اما یک نکته قابل توجه است و آن هم قیمت پایین تر برند آنر است، به طور کلی این برند پرطرفدار که روی فروش محصولات خود به جوانان تمرکز دارد کمی قیمت ها را در مقایسه با هواوی ارزان تر در نظر گرفته و از این طریق توانسته طرفداران زیادی به دست آورد.

آیا آنر در ایران گارانتی دارد؟

برند آنر در بازار ایران توسط دو شرکت همراه تجارت بزرگمهر و یاس گارانتی می شود و دارای واحد خدماتی مجزا نسبت به هواوی است، این برند در بازار ایران به نظر می رسد به زودی نمایندگی های خود را گسترش دهد زیرا نمایندگی های هواوی محصولات این برند را به صورت رسمی به فروش نمی رسانند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها