آیا دنباله‌ی بازی God of War در دست ساخت است؟

0
250

به تازگی اطلاعات و سرنخ‌هایی به دست آمده که نشان می‌دهد سازندگان بازی God of War در حال ساخت دنباله‌ای برای این عنوان هستند. آیا دنباله‌ی God of War را به این زود‌ی‌ها مشاهده خواهیم کرد؟

بازی God of War که در سال 2018 میلادی برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شد، توانست به شدت موفق عمل کند. این عنوان اکشن ماجرایی نه تنها توانست لقب بهترین بازی سال را از آن خود کند، بلکه توانست خود را به عنوان یکی از بهترین عناوین انحصاری تاریخ کنسول‌های پلی‌استیشن به دنیا معرفی کند. قطعا شنیدن خبر ساخت یک دنباله برای بازی God of War که طرفداران پرتعدادی دارد، می‌تواند بسیار خوشحال کننده باشد.

برای بررسی سرنخ‌هایی که از در دست ساخت بودن دنباله بازی God of War در اختیار داریم، می‌توانیم با توییت جدید آقای کوری بارلاگ (Cory Barlog) اشاره کنیم. آقای کوری بارلاگ، سازنده قدیمی سری God of War و کارگردان بازی God of War 2018، به تازگی جمله «RAGNAROK IS COMING» یا رستاخیر در راه است را توییت کرده بود. RAGNAROK در افسانه‌های شماری یا Norse به معنی رستاخیر و نبرد خدایان با یکدیگر است و همه ما می‌دانیم که بازی God of War حول همین افسانه‌های شمالی جریان داشت.

اما به غیر از توییت آقای کوری بارلاگ، به تازگی یک سرنخ دیگر نیز در اختیار ما قرار گرفته که بسیار محکم و قابل اطمینان جلوه می‌کند. استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) به تازگی یک آگهی کار عمومی را منتشر کرده و قصد خود از عضو گیری را اعلام کرده است. در این آگهی کار، اعلام شده که استودیوی سانتا مونیکا به اجرا کننده روایت، طراح مبارزه و مواردی از این دست نیاز دارد اما در اواسط این آگهی، جمله جالبی نوشته شده که طرفداران God of War را به شدت خوشحال می‌کند. در آگهی کار نوشته شده که افرادی که برای کار در سانتا مونیکا کاندید می‌شوند، باید اطلاعات و دانش بازی God of War 2018 را داشته باشند و بتوانند به صورت عمیق درباره سیستم‌های مبارزه، مکانیک‌ها و دشمنان صحبت کنند.

اما قضیه زمانی از این هم جالب تر می شود که به سراغ بخش دیگری از آگهی استخدام برویم. در بخش طراحی صورت شخصیت‌ها این گونه آمده است که فرد کاندید شده باید به حد مطلوبی در مورد پلتفرم نسل بعدی تجربه داشته باشد. همین موضوع خیلی ساده به ما می‌گوید که دنباله بازی God of War قرار است برای کنسول نسل بعدی سونی، یعنی پلی‌استیشن 5 ساخته و عرضه شود و احتمالا به این زودی‌ها نمی‌توانیم شاهد معرفی شدن این عنوان باشیم.

به نظر می‌رسد که با اطلاعات و سرنخ هایی که در دست داریم، خیلی راحت می‌توانیم در دست ساخت بودن دنباله بازی God of War را تایید کنیم. علاوه بر تمام توضیحاتی که در بالا ارایه شد، همه ما می‌دانیم که بازی God of War به گونه‌ای ساخته شده که جا را برای ساخت یک دنباله به راحتی باز می‌گذارد و پایان بندی این عنوان، قطعا راه را برای God of War 2 یا هر نامی که این عنوان می‌خواهد داشته باشد، روشن می‌سازد.

بازی God of War هم‌اکنون برای پلتفرم‌ پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. در چند وقت گذشته خبر رسید که فروش این عنوان از زمان عرضه تا به حال، به بیش از 10 میلیون نسخه رسیده است و حالا قطعا تمام بازی‌بازان و طرفداران برای دنباله این عنوان موفق، از هم‌اکنون انتظار می‌کشند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها