آیا سیاره زهره نزدیک ترین سیاره به زمین است؟

0
1036
آیا سیاره زهره نزدیک ترین سیاره به زمین است؟

به تازگی خبرهای جالبی از سوی محققین در مورد کهکشان راه شیری منتشر شده که نشان می دهد سیاره زهره نزدیک ترین سیاره به زمین است.

نزدیک ترین سیاره به زمین

چیزی که به همه ی ما در کودکی آموزش داده اند این است که سیاره زهره نزدیک ترین سیاره به زمین است. حالا تحقیقات دانشگاه آلاباما نشان می دهد که سیاره عطارد نزدیک ترین سیاره نزدیک به زمین است و این موضوع به نظر می رسد که درست تر باشد. بر اساس صحبت های آقای تام استاک من منتشر شده نشان می دهد که نزدیک ترین سیاره در واقع سیاره زهره است. فاصله بین سیاره ها بر اساس فاصله آنها نسبت به خورشید در نظر گرفته می شود.

اساس این نتیجه گیری

اما به نظر می رسد که فاصله اصلی فاصله ای است که سیاره مورد نظر در گردش خود در مدار دارد. بر همین اساس وقتی زمین و سیاره زهره نزدیک به هم حرکت می کنند ، می توانیم بگوییم که فاصله آنها کاملا نزدیک به هم هستند. به جای این موضوع محققین اعلام کرده اند این فرضیات بر اساس روند گردش سیارات به دور خورشید است و می توانیم بگوییم که گردش هر یک به صورت خاص و جدا صورت می گیرد.

البته این موضوع را باید بگوییم که در حالا حاضر تمام قوائدی که در کودکی یاد گرفته ایم درست و منطقی است و شاید این موضوع بعدا تغییر کند.

نظر شما در مورد این اتفاق چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها