اپل آیفون های قدیمی را تعمیر می کند

0
3111
اپل آیفون های قدیمی را تعمیر می کند

اپل آیفون های قدیمی را تعمیر می کندکالاسودا – اپل یک برنامه آزمایشی برای تعمیر دستگاه های قدیمی آپل مانند آیفون 4S دارد.

اپل برنامه تعمیر محصولات خود را برای تعدادی از مدل های آیفون و دیگر محصولات قدیمی اپل اعلام کرده است. اگرچه اپل این حق را دارد که اگر قطعات مورد نظر را در انبار موجود نداشته باشد، از تعمیرکردن این دستگاه ها خودداری کند. برنامه آزمایشی اپل در این قضیه به این صورت است که دستگاه هایی که ساخت آنها به سال 2011 تا اواسط 2012 باز می گردد، می تواند در این دسته بندی جای گیرد که از این میان می توان به مدل هایی چون آیفون 4S یا مک بوک پرو 2011 اشاره کرد که واجد شرایط این تعمیر هستند.

نقطه عطف اپل در تعمیر آیفون های قدیمی

اوایل همین هفته بود که اپل با افتخار سری جدید مک بوک ایر و مک مینی جدید خود را رونمایی کرد که 100 درصد از الومینیوم بازیافت شده ساخته شده بود. این شرکت همچنین به تازگی نقطه عطفی در توسعه انرژی های تجدید پذیر در سراسر جهان را تجربه کرده است. گسترش بازه تعمیرات از پنج به هفت سال از سوی این شرکت، خود یک اثر مثبت برای اثرات زیست محیطی اپل است تا اطمینان حاصل شود که این دستگاه ها پس از مصرف در زمره زباله ها قرار نمی گیرند.

تعمیرات آیفون های قدیمی اپل یک امر مثبت در این زمینه است، اما روش های تعمیر اپل نیز محدودیت هایی دارند. به این معنی که دستگاه ها در صورتی که تعمیر نشوند، دور انداخته می شوند. این شرکت در برابر قانون تعمیر در آمریکا لابی انجام داده و از نرم افزار اختصاصی برای جلوگیری از تعمیر لپ تاپ های خود توسط شرکت های غیرمجاز استفاده کرده است.

اپل آیفون های قدیمی را تعمیر می کند

لیست محصولات

اپل اخیرا گزارش داده است که در حال برنامه ریزی برای معرفی دستگاه های قدیمی در برنامه های تعمیر است. این مدل ها فعلا به تائید رسیده و ممکن است که مدل های دیگری را نیز به ان اضافه کند. در حال حاضر این لیست در لیست تعمیر وجود دارد:

آیفون 5

مک بوک ایر (11 اینچی، ساخته شده در اواسط 2012)

مک بوک ایر ( 12 اینچی، ساخته شده در اواسط 2012)

آی مک 21 اینچی و آی مک 27 اینچی  (2011)

با این حال در تاریخ 30 نوامبر، این لیست به طور رسمی گسترش خواهد یافت تا دیگر مدل های زیر نیز شامل این دستگاه ها شود.

آیفون 4S

مک بوک پرو (15 اینچی – اگوست 2012)

مک بوک پرو (13 اینچی )

مک بوک پرو ( 13 اینچی اوایل سال 2013 )

مک پرو (اواسط سال 2012)

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها