آیفون 12 هم شکل و قیافه آیفون 11 است

0
1359

بر اساس شایعات، آیفون 12 هم شباهت‌هایی با آیفون 11 خواهد داشت.

به گزارش کالاسودا و نقل از CNET، ما ماه‌هاست که منتظر رونمایی طراحی جدید iPhone در سال 2020 هستیم. بااین‌حال گزارشی که در این هفته منتشرشده است، برعکس این موضوع را نشان می‌دهد. آیفون 12 مشابه آیفون 11 خواهد بود.

البته این موضوع به این معنی نیست که این دو گوشی کاملاً ظاهری یکسان خواهند داشت. طبق گزارشی که از سوی مجله‌ی ژاپنی Mac Otakara منتظر شده است، آیفون 12 بدنه‌ای تمام فلزی مشابه آیفون 11 خواهد داشت، اما حاشیه‌های آن کمی خمیده‌تر خواهند بود.

منبع این اطلاعات، یک شرکت تأمین‌کننده‌ی چینی ناشناس است.

این گزارش تمام شایعاتی را که از سوی تحلیلگر اپل، مینگ-چی کو منتشرشده بود را نقض می‌کند. طبق گفته‌های این شخص، مدل جدید iPhone در سال 2020 قرار بود در طراحی بیشتر به سمت iPhone 4 و گوشه‌های تیز و کلاسیک برود.

باوجود تمام اختلافات بین این پیش‌بینی‌ها، هر دو منبع روی یک موضوع توافق دارند. آن‌هم این است که آیفون 12 در سه سایز عرضه خواهد شد. یک سایز 5.4 اینچی، دو سایز 6.1 اینچی و یک سایز 6.7 اینچی.

در ادامه‌ی شایعات گفته می‌شود که به‌جای رنگ سبز نیمه‌شب که با آیفون 11 شاهد آن بودیم، آیفون 12 با رنگ آبی ملوانی عرضه خواهد شد. البته برای تائید این موضوع هنوز باید تا ماه سپتامبر صبر کنیم.

این هفته، اپل همچنین از یک پتنت جدید برای صفحه‌ی نمایش OLED رونمایی کرد که مجهز به اسکنر اثرانگشت داخلی است. گفته می‌شود این نمایشگر در دو مود مختلف کار می‌کند. یک مود اپتیکال برای استفاده از TouchID و یک مود لمسی دیگر.

گفته می‌شود که این اسکنر همچنین قادر به تشخیص تفاوت بین ذرات آب و اثرانگشت در حالت لمسی و تفاوت بین نور محیطی و اثرانگشت در حالت اپتیکال خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید این نمایشگر در مقایسه با نمایشگر Galaxy Note 10 Plus و اسکنر آن چگونه عمل خواهد کرد.

بر اساس شایعات دیگر که از سوی Bloomberg منتشرشده است، آیفون 9 در ماه فوریه وارد خط تولید خواهد شد و احتمالاً چیزی در حدود 400 دلار قیمت خواهد داشت.

این آیفون ارزان‌قیمت‌تر، جای خالی iPhone SE را که در سال 2018 تولید آن متوقف شد را خواهد گرفت. از نظر طراحی ظاهری، گفته می‌شود که این گوشی در سایز 4.7 اینچی عرضه خواهد شد و مجهز به دکمه‌ی فیزیکی کلاسیک اپل خواهد بود.

انتظار می‌رود این گوشی در ماه مارس به فروش برسد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها