شایعات پیرامون آیفون ۶.۱ اینچی خبر از یک لنز بزرگ می دهد

0
577

کالاسودا- شایعات پیرامون آیفون جدید تمامی ندارد. در سال های اخیر نیمه دوم سال را باید مربوط به شایعات پیرامون برند اپل و گوشی های آیفون دانست. حال پس از منتظر شدن خبر هایی در شایعات موجود در وب سایت ها و محافظه صفحه نمایش آیفون ۶.۱ اینچی این بار نوبت به انتشار تصاویر قاب مربوط به آیفون ۶.۱ اینچی رسیده است. آیفونی که قرار است با صفحه نمایش ال سی دی روانه بازار شود و یک خرید مقرون به صرفه در مقابل آیفون های دیگر باشد. البته آیفون در سال جدید تمرکز خود را بر روی گوشی آیفون ۶.۴ اینچی محهز به صفحه نمایش OLED معطوف کرده است.

اپل وعده داده است این گوشی هوشمند را با قیمتی در حدود آیفون ۸ عرضه کند البته هنوز امکان تغییرات نیز وجود دارد و این روز ها شایعات نشان می دهد که عرضه این گوشی هوشمند با تاخیر روانه بازار شود. از مدت ها پیش اپل وعده یک گوشی مقرون به صرفه تر از مدل های دیگر را در سال جدید داده بود که از پنل ۶.۱ اینچی ال سی دی استفاده می کند. تصاویر منتشر شده منصوب یه آیفون ۶.۱ اینچی نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای تاچ است و کمی از آیفون ایکس نیز عریض تر به نظر می رسد.

به تصویر پشت این گوشی هوشمند نگاه کنید دوربین اصلی این دستگاه در بالا و سمت چپ گوشی آیفون ۶.۱ اینچی قرار دارد که به نظر لنزی متفاوت تر و بزرگ تر از لنز آیفون ۸ است و به نظر می رسد اپل در این بخش قصد دارد تغییراتی جالبی را ایجاد کرده باشد و باید شاهد این موضوع باشیم که اپل برای دوربین اصلی این دستگاه از برند جدیدتری استفاده کند. همچنین جنس شیشه ایی بدنه نشان می دهد که این گوشی هوشمند از شارژر بی سیم پشتیبانی خواهد کرد و سنسور اثر انگشت نیز هنوز معلوم نیست که در کدام بخش جای می گیرد.

اپل برای این گوشی هوشمند ابعاد ۱۴۷.۱۲ در ۷۱.۵۲میلی متری را در نظر گرفته است و این قصد را دارد که آیفون جدید را کشیده تر و باریک تر روانه بازار فروش کند.

تصاویر موجود در بازه های زمانی مشخص نشان می دهد که این برند قدرتمند قصد دارد با عرضه ی شایعات مختلف سعی داشته باشد که نیاز های کاربران و علاقه مندیهای آن ها را با استفاده از طرح شایعات مطرح کند روشی که بسیاری از برند ها با مشخص کردن قسمت مشخصات آن این کار را انجام می دهند و بسیار اتفاق مثبتی هم برای سازندگان و هم برای کاربران محسوب می شود. نظر شما چیست آیا علاقه دارید آیفون ۶.۱ اینچی که به نظر پرفروش ترین گوشی آیفون در سال جاری برای برند اپل باشد چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار دهد؟

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها