دلیل مشکل میکروفون گوشی های آیفون چیست؟

0
1046


کالاسودا- گوشی های پرچم دار سال گذشته آیفون یعنی آیفون ۷ و ۷ پلاس در سیستم عامل های IOS 11.3  و حتی نسخه های قدیمی تر با مشکلاتی رو به رو شدند که باعث می شود که برخی میکروفون این گوشی های در هنگام تماس از کار بیفتد. اپل هنوز به صورت رسمی در مورد این موضوع اظهار نظری نکرده است.
گوشی های هوشمند آیفون ۷ و ۷ پلاس بسیاری با این مشکل جدی رو به رو شده اند و به نظر این خبر به صورت یک سند داخلی برای خدمات دهندگان شرکت اپل نیز ارسال شده است. نکته جالب اینکه این مورد در نسخه های مختلف سیستم عامل IOS رخ داده است و آن را نمی توان مربوط به یک نسخه به روز رسانی دانست و هنوز مشخص نیست که این موضوع یک مشکل نرم افزاری است یا باید به صورت سخت افزاری برطرف شود.
مشکل این گوشی های هوشمند از این قسمت شروع می شود زمانی که کاربران با گوشی های هوشمند آیفون ۷ و ۷ پلاس زمانی که به مکالمه می پردازند  و می خواهند از اسپیکر استفاده کنند این قسمت فعال نمی شود و  در بخش عیب یابی صدا نیز کاربران با دو پیغام مواجه می شوند که ایراد از خود گوشی هوشمند است. این دو پیغام “device could not detect dock” و “accessory not supported” است و با مواجه این موارد باید گوشی هوشمند خود را برای تعمیرکاران مجاز این برند قدرتمند ارسال کنید.

شاید نکته بسیار جالب این بخش را باید قبول کردن گوشی های خارج از شرایط گارانتی توسط تعمیر کاران شرکت اپل دانست که به طور خاص این مورد را برای گوشی های هوشمند آیفون ۷ و ۷ پلاس که با این مشکل مواجه شده اند را دانست. حال با این وجود باید منتظر پیام رسمی خود شرکت اپل باشیم که در مورد این مشکل که برای بسیاری از کاربران رخ داده است اظهار نظر کند و دلیل آن را به صورت مشخص برای کاربران شرح دهد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها