آیفون SE 2 Plus و SE 3 با پردازنده‌ی A13 امسال می‌آیند

0
795

کمپانی اپل، تا پایان سال قرار است از چندین گوشی جدید رونمایی کند؛ این کمپانی از سری آیفون 11، تحت فشار بوده تا گوشی‌هایی با قیمت مناسب‌تر عرضه کند. اپل مجبور شد قیمت سری آیفون 11 را در چین و برخی بازارهای دیگر به طور جدی کاهش دهد. علاوه بر این سری “SE” با قیمت متوسط عرضه می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، طبق گفته یک منبع قابل اعتماد (MauriQHD) آیفون SE 2 Plus با پردازنده A13 عرضه خواهد شد. در مورد گوشی iPhone SE 3 نیز گمان‌هایی وجود دارد که احتمالاً” امسال وارد بازار خواهد شد.

طبق اخبار، آیفون SE 2 Plus دارای طراحی تمام صفحه با سنسور اثر انگشت جانبی است. در این میان گزارش‌هایی درباره آیفون SE 3 نیر وجود دارد و انتظار داریم طراحی این گوشی تغییر کند.

در مورد گوشی آیفون SE 3، گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این گوشی نیز از پردازنده A13 بهره می‌برد. فاصله‌ی عرضه‌ی بین آیفون SE 2 Plus و iPhone SE 3 از 12 ماه تجاوز نمی‌کند؛ به دلایل اقتصادی ممکن نیست آیفون SE 3 از 5 جی پشتیبانی کند.

علاوه بر این اپل امسال چهار مدل آیفون 12 را نیز عرضه خواهد کرد. این مدل‌ها شامل یک گوشی 5.4 اینچی، دو مدل 6.1 اینچی و یک مدل 6.7 اینچی است. براساس وب سایت T-mobile، چهار سری آیفون 12 امسال با این نام‌ها عرضه می‌شوند: iPhone 12، iPhone 12 Max، iPhone 12 Pro، iPhone 12 Pro Max.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها