آینده برند Honor از زبان مدیر اجرایی جورج ژائو

0
361

در این مقاله، فرصتی پیدا کردیم تا با مدیر شرکت آنر، جورج ژائو مصاحبه کنیم و در مورد برنامه‌های آینده این شرکت اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم.

به گزارش کالاسودا و به نقل gsmarena، کمپانی آنر به تازگی از دستگاه‌های جدیدی مانند Honor X20 و Honor Pad V7 Pro رونمایی کرده است. اما هیجان انگیزترین آن رونمایی از سری Magic3 بود که شامل Magic3، Magic 3 Pro و Magic3 Pro+ top dog است.

این دستگاه‌ها و به روز رسانی‌ها نشان دهنده‌ی قدرت کمپانی آنر است که در چین و در سطح بین المللی بر سر زبان‌ها افتاده است.

آقای ژائو هدف شرکت برای راه اندازی Magic3 و احتمالاً Honor Pad V7 Pro در بازارهای بین المللی را تأیید کرد و گفت این نسخه‌ها با خدمات Google Play عرضه می‌شوند.

به نظر می‌رسد برنامه فعلی آنر، عرضه‌ی HMS در چین و GMS در سطح جهانی است.

همچنین کاربران می‌توانند انتظار حداقل دو به روز رسانی اصلی نرم افزاری در دستگاه‌های Magic3 را داشته باشند.

آقای ژائو همچنین تصریح کرد که تمرکز بر نرم افزار و تجربه عالی کاربر، هدف اصلی Honor است.

به گفته ایشان، سخت افزارهای جالب‌تری در آینده، در گوشی‌های تاشو به کار گرفته می‌شود. آقای ژائو اطلاعات زیادی در مورد آن فاش نکرد.

از نظر سخت افزاری، برنامه‌های Honor این است که دستگاه‌ها را در همه بخش‌های اصلی از جمله گوشی‌های مقرون به صرفه عرضه کند.

آقای ژائو در مورد خانواده آنر 50 صحبت کرد و گفت که خانواده آنر 50 به زودی در اروپا و تا سه ماهه چهارم در اسپانیا عرضه می‌شوند. پس از آن باید در آمریکای جنوبی، خاورمیانه و بازارهای منتخب آسیایی عرضه شوند.

آنر برای به دست آوردن سهم بازار بر کانال‌های آفلاین تمرکز خواهد کرد. در حقیقت در حال حاضر بیش از 70 درصد فروش در چین از طریق کانال‌های آفلاین انجام می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها