آینده پیچیده فرودگاه ها

0
373
آینده پیچیده فرودگاه ها|کالاسودا

آینده پیچیده فرودگاه ها|کالاسوداکالاسودا – پیش بینی میشود که فرودگاه ها در آینده دارای خطوط پروازی پیچیده و عملکردی متفاوت باشد.

هر چه بررسی و ارزیابی و تغییر در فرودگاه ها بیشتر شود، به منزله تعداد بیشتری مسافر است و این دولتها و هواپیمایی های مطرح را وادار میکند که با استفاده از تکنولوژی تغییراتی در نحوه اجرای کار خود بیازمایند.

 علاوه بر اینها از سالهای پیش، مقامات امنیتی فرودگاه ها به تدریج در نحوه بازرسی های امنیتی تغییراتی ایجاد کردند و ان را با سیستم های بازرسی چندگانه و چک کردن های مخفی جایگزین کردند. حسگرهای تشخیص چهره به فرودگاه ها راه پیدا کردند و بخشی از سیستمهای امنیتی انها همانند دوربین ها و پایگاه داده ها شد.

 این اقدامات سبب امنیت بیشتر مسافران شد. در واقع این سیستم ها امنیت بیشتر را در زمان کمتر برای مسافران فرودگاهی به ارمغان می آورد، ضمن اینکه آزادی شخصی و مدنی مسافران را با بازرسی های غیر ضروری مورد هتک قرار نمیداد.

این برنامه ها همچنان در آینده ادامه دارد و سیستمهای حمل و امنیت و خرید و … در فرودگاه ها راه اندازی خواهد شد که آنجا را به یک شهر تمام الکترونیک تبدیل خواهد کرد.

متخصصان میگویند آینده عجیب و غریبی در انتظار فرودگاه هاست و ممکن است نوع بازرسی بدنی خود را که اکنون به یک سیستم تبدیل شده است انتخاب کنید. مثلا در سیستم تشخیص چهره، روبروی گیت می ایستد، چهره شما اسکن شده و باید منتظر بازرسی های بعدی با استفاده از الگوریتم داخلی این سیستمها باشید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها