آیکون‌های آزار دهنده سرچ گوگل حذف شد؟

0
221

اگر امروز سری به سرچ گوگل زده باشید، ممکن است آیکون‌های آزار دهنده سرچ گوگل که چندی پیش گوگل در صفحه سرچ خود اضافه کرده بود را نبینید. اما آیا گوگل این ویژگی که با نقدهای زیادی همراه بود را حذف کرده است؟ شما این سر و شکل جدید را دوست دارید؟

به گزارش کالاسودا و به نقل از 9to5google، تغییر شکل ظاهری سرچ گوگل به واسطه این آیکون‌ها از طرف این سایت به نظرسنجی گذاشته است که دیدن نتایج آن خالی از لطف نیست.

سرچ گوگل معروف ترین محصول این شرکت است و با گذشت زمان عملکرد این موتور جستجو بهتر شده است. اما چندی پیش گوگل آیکون‌های آزار دهنده ای را به نتایج جستجوی خود اضافه کرد که به نظر می‌رسد به مذاق همه خوش نیامده و صفحه را شلوغ کرده است.

این ترفند تاثیری در نتایج جستجو نخواهد گذاشت اما آیکون هر سایت را می‌توانید در صفحه جستجوی خود ببینید. این دنباله همان تغییری بود که گوگل آن را در سال 2019 در دستگاه‌های تلفن همراه انجام داد. بسیاری این ترفند را حیله دیداری گوگل برای کلیک بیشتر روی تبلیغات دیده و از آن انتقاد کرده اند.

کاربران سایت 9to5google نیز نظرات جالبی به این آیکون‌ها طی نظرسنجی دادند. طبق نظر آنها 27 درصد (شامل 166 رای) این ظاهر را برای گوگل نپسندیده اند، چرا که میزان بهم ریختگی را بالا توصیف کردند. اما دقیقا 27 % دیگر آن را دوست داشتند چرا که خواندن آیکون‌ها را راحت توصیف کردند.

همچنین 22 % (138 نفر) بیان کردند که این تغییر را دوست ندارند چرا که موجب مخفی شدن آگهی‌ها می‌شود. 22% درصد دیگر از 605 نفر این تغییرات برایشان اهمیتی ندارد.

شما این آیکونها را در صفحه سرچ گوگل دسکتاپ خود می بینید؟ نظر شما در مورد آنها چیست؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها