چطور یک اتاق خواب هوشمند برای کودکمان بسازیم؟

0
381
چطور یک اتاق خواب هوشمند برای کودکمان بسازیم؟

ممکن است اتاق خواب هوشمند خود را تنظیم کرده باشید ، اما فرزندانتان چطور ؟ بچه ها نیازهای متفاوتی دارند ، بنابراین اگر می خواهید رویکرد دیگری داشته باشید، با استفاده از وسایل مناسب می توانید یک اتاق خواب هوشمند به آنها اختصاص دهید که از هر جهت برایشان سودمند باشد.

اگر در حال حاضر یک خانه هوشمند دارید، فرزندان شما ممکن است عاشق کنترل صدا و راحتی و سهولت امور در اختیارشان باشند. همانطور که آنها رشد می کنند و استقلال بیشتر و بیشتری می خواهند ، ممکن است وقت آن برسد که با همان کنترل های هوشمند در اتاق خواب خود به آنها اعتماد کنید. و دسترسی راحت به کنترل هوشمند دستگاه ها فقط به نفع آنها نیست، این می تواند به شما در اجرای بهتر کارهایتان نیز کمک کند و هنگام مسافرت نیز با این دستگاه های هوشمند در ارتباط باشید.

تهیه یک اکو دات کودکانه

همه دستیاران صوتی دارای پیامدهای حفظ حریم خصوصی هستند ، بنابراین وقتی می خواهید یکی از آنها را به اتاق خواب کودک خود اضافه کنید ، این را به خاطر بسپارید. به همین منظور ، نسخه Echo Dot Kid برای کودکان مناسب است.

با استفاده از این Echo Dot ، بسیاری از قابلیتهای مشابه Echo استاندارد را دریافت می کنید ، اما دارای کنترل های جزئی بیشتری نیز هستید. شما می توانید از پخش آهنگ های خاص جلوگیری کنید ، محدودیت ها و برنامه های زمانی روزانه را تنظیم کنید، مثلا بعد از ساعت 8 شب استفاده از اکو برای استفاده ممنوع یا تحت نظر والدین باشد. یکی از نگرانی های خانواده ها این است که آمازون ممکن است به آنچه که شما و فرزندانتان به الکسا می گویند ، گوش کرده و آن را بررسی کنند. اما ، می توانید به آمازون بگویید که این کار را متوقف کند و ما توصیه می کنیم حداقل برای فرزندانتان این کار را انجام دهید. اگر قبلاً Echo اضافی داشته اید، می توانید به جای خرید یک دستگاه جدید آن را به نسخه کودکان تبدیل کنید.

تهیه یک اکو دات کودکانه

لامپ های مجهز به فرمان صوتی

یکی دیگر از دستگاه هایی که می توانید در اتاق خواب هوشمند کودک خود نصب کنید، لامپ های هوشمند مجهز به فرمان صوتی هستند. اگر کودک شما قبل خواب کتاب داستان می خواند تا خوابش ببرد و هنگامی که چشم هایش سنگین شده باید بیدار شود و چراغ را خاموش کند، این ابزار می تواند بسیار برایش مفید باشد. چرا که از این پس تنها با دستور دادن کلامی به لامپ ها می توانید آن را خاموش کنید. لامپ های کم مصرف و سوئیچ های روشنایی هوشمند در اینجا تفاوت بسیاری دارند زیرا می توانند از نظر صدا و بدون دست کنترل شوند.

حتی هنگامی که پریز برق به تخت کودک شما نزدیک باشد، آنها از راحتی کنترل صدا هنگامی که آماده خواب هستند ، از شما قدردانی خواهند کرد. و می توانید یک برنامه “چراغ خاموش” را برای هر شب ، و زمانی که آنها در مدرسه هستند تنظیم کنید. این چیزی است که شما مایل خواهید بود در اتاق خواب هوشمند کودک خود داشته باشید.

لامپ های هوشمند به سرعت در حال کاهش قیمت هستند. لامپ های Wyze  با هزینه حمل و نقل تنها 10 دلار هستند. اگر اتاق خواب کودک شما دارای یک فن سقفی است ، فقط با چند تغییر ، می توانید کنترل های خانه هوشمند خود را را به پره های فن و چراغ یکپارچه اضافه کنید.

لامپ های مجهز به فرمان صوتی

استفاده از یک دوربین وای فای

اگر برای کار به مسافرت می روید یا مجبور به کار مکرر در ساعات انتهایی شب هستید، اغلب سخت ترین قسمت کار ندیدن فرزندانتان و گاهی اوقات سپردن بچه به پرستار و اعتماد به او است. دوربین های دارای Wi-Fi می توانند به این امر کمک کنند و تا حدی نگرانی شما را برطرف کنند.

بله این کاملا صحیح است ، شما می توانید با فرزندان خود تماس بگیرید و یا گپ تصویری داشته باشید ، وقتی می خواهید بچه های خود را چک کنید ، به خصوص اگر از زمان خواب آنها گذشته باشد، این ابزار می تواند کاملا مفید باشد.

با داشتن یک دوربین وای فای دار، می توانید حتی در جایی که حضور ندارید، حضور خود را حس کنید و اتاق خواب کودکتان را چک کنید. به این ترتیب می توانید دریابید که پرستار چه موقع کودک را به رختخواب می برد و چه رفتاری با او دارد و چه زمانی برای بازی با آنها وقت می گذارد. با کمک این ابزار می توانید همیشه با کودکان خود ارتباط داشته باشید. و وقتی می خواهید تعامل کنید ، بیشتر دوربین های Wi-Fi دارای میکروفون و بلندگو هستند ، بنابراین می توانید با هر کس در اتاق صحبت کنید.

مسلماً ، دوربینهای Wi-Fi در اتاق خواب کودکان شما یک نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد می کند ، به همین دلیل دوربین های Nest و Wyze را توصیه می کنیم. هر دو شرکت برای تأمین اعتبار شما تأیید اعتبار دو عاملی ارائه می دهند. دوربین های امنیتی نیز دیگر دستگاه هایی هستند که احتمالاً احراز هویت دو عاملی دارند و شما می توانید از آنها استفاده کنید. همانطور که در خبرهای سال جاری رخ داده بود، یک زوج فهمیدند که هکری با استفاده از سرقت پسوردها سعی به ورود به داده های شخصی انها داشته است. با این حال احراز هویت دو مرحله ای می تواند به جلوگیری از وقوع این  حملاتی کمک کند.

استفاده از یک دوربین وای فای

احراز هویت دو مرحله ای

بنابراین لازم است که برنامه های مرتبط با دستگاه های هوشمند خود را بررسی کنید. توصیه می کنیم احراز هویت دو عاملی را با یک برنامه تأیید هویت مانند Google Authenticator برای iOS و Android انجام دهید. طبق گفته مایکروسافت ، احراز هویت دو عاملی 99.99٪ از تلاشهای هک اکانت را مسدود می کند، بنابراین اولین بار که از این دوربین ها استفاده می کنید، صرف نظر از موقعیت آنها و جایگاه قرارگیری شان در خانه ان را فعال کنید.

به عنوان یک مزیت ثانویه ، دوربین های Wyze با محصولات سنسور شرکت سازگار است. اگر سنسور تماس با IR یا درب را به اتاق کودک خود اضافه کنید ، می توانید اتاق آنها را کاملاً اتوماتیک کنید. چراغ ها و شاخه های هوشمند به سادگی می توانند روشن یا خاموش شوند زیرا آنها وارد یا خارج شده اند و هرگونه نیاز به یک دستیار صوتی را نفی می کنند.

شما بهترین قاضی فرزندان خود هستید و چه کاری از عهده آنها برمی آیید. اما فراموش نکنید که با آنها صحبت کنید تا ببینید که اصلاً به آنها علاقه مند هستند! ممکن است از پیشنهادی که حتی در نظر نگرفته اید تعجب کنید.

احراز هویت دو مرحله ای

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها