اتکای نمایشگاه های ایران به فناوری

0
773
اتکای نمایشگاه های ایران به فناوری

از این پس نمایشگاه هایی که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در تهران برگزار می شود بیش از پیش بر فناوری های روز همچون پلتفرم ها و اپلیکیشن های نمایشگاهی تکیه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، براساس تفاهم نامه ای که میان سازمان صنفی نظام رایانه‌ای کشور و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به امضا رسیده، از این پس نمایشگاه های ایرانی بیش از پیش بر فناوری های روز تکیه خواهند داشت.

خریداری پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های صنعت نمایشگاهی

بنابراین گزارش، سازمان صنفی نظام رایانه‌ای کشور و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ تفاهم‌نامه مشترک همکاری امضا کردند. موضوع تفاهم نامه طراحی تدوین و اجرای همکاری های راهبردی مشترک در راستای توسعه فعالیت های نمایشگاهی در داخل و خارج از کشور با محوریت کمک به توسعه کسب و کار های حوزه اطلاعات، ارتباطات و کسب و کارهای نوپا و اقتصاد و تحول دیجیتال کشور است.

همچنین تنظیم تقویم نمایشگاه های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در داخل و خارج از کشور در شناسایی بازارهای هدف بین المللی با رویکرد ورود به آن با برگزاری و با حضور در نمایشگاه و انجام تحقیقات بازاریابی و بازارسازی از کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و دیجیتال جهت حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

براساس این تفاهم نامه قرار شده است که در کنار تمامی نمایشگاه‌ها سالنی به استارت‌آپ‌های هر حوزه اختصاص داده شود و با توجه به اشراف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به این بازار، این سازمان با شرکت نمایشگاهی برای برگزاری این نمایشگاه‌ها همکاری خواهد کرد.

این در حالی است از آنجایی که اجرای بهتر این تفاهم نامه نیازمند پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های صنعت نمایشگاهی  است، پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های استارت آپ‌هایی که در زمینه‌هایی چون پارکینگ هوشمند، خرید الکترونیکی بلیط و مدیریت ترافیک و غیره فعالیت می‌کنند خریداری خواهند شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها